به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۳۳۵۰۸۴

چلسی تکذیب کرد: آبراموویچ وامش را پس نمی‌گیرد

گروه ورزشی: باشگاه چلسی با انتشار بیانیه‌ای شایعات منتشر شده مربوط به درخواست رومن آبراموویچ برای بازپس‌گیری وامش را تکذیب کرد.
چلسی تکذیب کرد: آبراموویچ وامش را پس نمی‌گیرد
روزهای سخت باشگاه چلسی همچنان ادامه دارد و تکلیف نهایی مالک جدید این باشگاه انگلیسی هنوز مشخص نشده است.
در روزهای اخیر برخی از رسانه‌های انگلیسی مدعی شده بودند که رومن آبراموویچ از باشگاه چلسی خواسته که وام 1.5 میلیارد پوندی را که این تاجر روس به این باشگاه داده بود از محل درآمد حاصل از فروش چلسی به او پرداخت کنند. 
این منابع باور داشتند که روند انتخاب مالک جدید این باشگاه لندنی به دلیل همین تقاضا متوقف شده، چرا که دولت انگلیس پیش از این اعلام کرده بود که به هیچ وجه اجازه نمی‌دهد سودی از روند انتقال مالکیت چلسی به مالک قبلی این باشگاه برسد. 
همین موضوع باعث شد که باشگاه چلسی شب گذشته بیانیه‌ای را در سایت رسمی خودش منتشر کرده و هرگونه درخواست از سوی آبراموویچ برای بازپس‌گیری وامی را که به این باشگاه اهدا کرده بود، تکذیب کند. 
 


سخنگوی آبراموویچ نیز با انتشار بیانیه‌ای رسمی این موضوع را تکذیب کرد. در بخشی از این بیانیه آمده:«تصمیم آقای آبراموویچ در رابطه با اهدای سود حاصل از فروش چلسی به خیریه همچنان پابرجا است. مذاکرات با نمایندگان سازمان ملل و سازمان‌های خیریه بین المللی ادامه دارد و روند فروش این باشگاه منحصرا بر عهده نمایندگان دولتی است.»
او در ادامه اضافه کرد:«آقای آبراموویچ هیچ درخواستی برای بازپس‌گیری وامش نداشته و ادعاهای مطرح شده کاملا اشتباه است. همچنین او هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت فروش این باشگاه در دقایق پایانی نیز نداشته است، بلکه تمامی سرمایه‌گذاران را برای انجام این کار و بهبود شرایط چلسی ترغیب کرده است.»
برچسب ها: چلسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها