به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب : ۳۳۵۱۰۹

پوتین با کمبود تجهیزات نظامی مواجه می‌شود

پوتین با کمبود تجهیزات نظامی مواجه می‌شود
گروه بین الملل: رئیس ستاد دفاع انگلیس گفت: ولادیمیر پوتین ممکن است در ادامه حمله روسیه به اوکراین با کمبود موشک‌ها و تجهیزات مواجه شود و ژنرال‌های او هم اکنون یکدیگر را به دلیل ترس از "معدوم شدن" به خاطر این "حمله نافرجام" سرزنش می‌کنند.
دریاسالار تونی راداکین،  گفت که "فشار باورنکردنی" در روسیه برای "کارزار" ولادیمیر پوتین،  وجود دارد تا نتایجی را برای او و روسیه رقم بزند.
وی افزود: «ولادیمیر پوتین به طور بالقوه با مشکلی مواجه شده است؛ میزان هزینه و سختی این جنگ کاملا با آنچه او در ۲۴ فوریه (آغاز حمله روسیه به اوکراین) می‌پنداشت، متفاوت بوده است. ما درخصوص تاثیرات شدیدی که بر روی نیروهای مسلح آن‌ها داشته، صحبت می‌کنیم. ما به طور موثری ۲۵ درصد از نیروهای آن‌ها را یا از طریق کشته شدن این افراد یا از طریق آسیب به گروه‌های تاکتیکی گردان روسی‌ها خارج کرده‌ایم.»
تونی راداکین در ادامه عنوان داشت: «با این حال پس از ۱۰ هفته جنگ، میزان استفاده نیروهای روسی از موشک‌ها و سایر تسلیحات به این معنی است که پوتین برای حفظ آن‌ها درگیر یک "جنگ لجستیکی" شده است. گرچه "خطرات واقعی" درخصوص اینکه روس‌ها بتوانند دونباس را تصرف کنند، وجود دارد، اما آن‌ها زمان کمی برای انجام چنین کاری دارند. من فکر می‌کنم آنچه که اکنون مشاهده می‌کنیم شامل فشاری باورنکردنی به لحاظ سیاسی و نظامی است تا آن‌ها را به پیروزی برساند. این جنگی سخت خواهد بود و همچنان ادامه خواهد داشت.»
بن والاس، وزیر دفاع انگلیس نیز در جریان بازدید از فنلاند گفت: «افسران ارشد روسیه از قربانیان حمله نافرجام ولادیمیر پوتین بوده‌اند. و اکنون یکدیگر را مسئول این فاجعه می‌دانند. این ژنرال‌ها در حال نزدیک شدن به خط مقدم هستند و تلاش می‌کنند تا از طریق فریاد و خشونت علیه مردم، خود را از باتلاقی که در آن گیر افتاده‌اند، خلاص کنند.»



 
برچسب ها: روسیه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها