به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ ساعت ۲۲:۳۸
کد مطلب : ۳۳۵۱۲۹

سرمربی جدید تکلیف رونالدو را مشخص کرد

گروه ورزشی: اریک تن هاخ، سرمربی جدید منچستریونایتد می‌خواهد کریستیانو رونالدو، ستاره کهنه کار این تیم را برای فصل بعد حفظ کند.
سرمربی جدید تکلیف رونالدو را مشخص کرد
انتصاب اریک تن هاخ به عنوان سرمربی جدید یونایتد به شایعات در مورد آینده کریستبانو رونالدو دامن زده و برخی اخبار حاکی از عدم تمایل این سرمربی هلندی به کار کردن با بهترین گلزن شیاطین سرخ در فصل جاری است. کریستیانو رونالدو که پس از بازگشت سال گذشته به اولدترافورد تا ژوئن ۲۰۲۳ قرارداد داشته و علیرغم نتایج نه چندان خوب این فصل یونایتد، ۲۴ بار برای آنها موفق به گلزنی شده است.
اما نشریه تلگراف در گزارشی مدعی شد این شایعات حقیقت نداشته و اریک تن هاخ خواهان کار کردن با رونالدو است. تن هاخ معتقد است در این شرایط منطقی نیست که رونالدو و چند ستاره دیگر را از لیست تیم خارج کند و حضور آنها در رختکن یونایتد در فصل بعد الزامی خواهد بود. اما موضوع مهم دیگر موضع خود رونالدو در مورد آینده اش در اولدترافورد است.
در حقیقت رونالدو در مورد نقشی که قرار است در انقلاب اریک تن هاخ در یونایتد ایفا کند مطمئن نیست و به همین دلیل قصد دارد پیش از تصمیم گیری، با سرمربی جدید تیم جلسه بگذارد. یونایتد پنج سال بدون جام سپری کرده و حضور این تیم در لیگ قهرمانان فصل آتی نیز غیرممکن شده است.
همچنین تمایل اریک تن هاخ به جذب یک مهاجم دیگر در فصل تابستان نیز می تواند بر روی رونالدو در فصل آینده تاثیر گذاشته و در نهایت به تصمیم ستاره پرتغالی برای ترک باشگاه منجر شود. هم تن هاخ و هم رالف رانگنیک معتقدند یونایتد نیاز به جذب مهاجم جدید دارد و کیفیت ترکیب فعلی برای کسب موفقیت در فصول بعد کافی نیست.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها