به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۳۳۵۱۳۷

هشدار احمدی نژاد درباره سیل نارضایتی عمومی در ایران

هشدار احمدی نژاد درباره سیل نارضایتی عمومی در ایران
گروه سیاسی:نشست منطقه ای جمعی از منتخبین و فعالین سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شش استان جنوب کشور، بعد از ظهر روز جمعهبا حضور دکتر محمود احمدی نژاد در شهر بوشهر برگزار شد.به گزارش دولت بهار، محمود احمدی نژاد طی سخنانی در این گردهمایی از جذب فراگیر و اجتناب از هرگونه دفع دیگران به عنوان مشی و منش ثابت جریان بهار یاد کرد و گفت: اصل کار ما بر جذب فراگیر است و پایه جذب نیز بر محبت، احترام‌ و استدلال قرار دارد. این راه مبتنی بر تحولات انسانی است و در آن درگیری، نزاع و برخورد وجود ندارد.
 
وی ضرورت نفی وضع موجود با تاکید بر استدلال و روشنگری دقیق و شفاف را حائز اهمیت دانست و افزود: وقتی وضع موجود را به صورت مستدل نفی کردیم باید معلوم باشد که طرح جایگزین چیست تا بتوانیم بر اجرای دقیق و درست آن نظارت داشته باشیم و هدف های نجات بخش آن را محقق کنیم. احمدی نژاد اصلاح گری را یک امر مستمر، بلند مدت و واقعی توصیف کرد و افزود: باید باورها تغییر کند و همه بدانند که به کجا می رویم. اگر مردم آگاه و مسئولیت شناس باشند، قرار دادن عناصر ضعیف و ناتوان در مصادر امور غیر ممکن خواهد شد.

وی توضیح، تبیین و آگاهی بخشی را مهم‌ترین وظیفه همگانی برشمرد و گفت: سیل انسانی در کل دنیا و در ایران به طور خاص دارد می آید و گام اول آن نارضایتی عمومی است.بنابراین برای جایگزینی شرایط، باید حرف درست و منطقی داشته باشیم.

وی افزود: در برخی استانها، افرادی هستند که فرمانروایی می کنند. اگر با معیار حق به جلو حرکت کنیم و اشخاص را به عنوان ملاک و معیار حق به رسمیت نشناسیم، فرصت هرگونه سلطه و سیطره ای از صاحبان ثروت و قدرت سلب خواهد شد.وی اظهار عقیده کرد که هر نظمی در هر جای عالم ، مستلزم آن است که این نظم در هر لحظه، نماد خواست و اراده مردم باشد، و اگر چنین نباشد هیچ مشروعیت، سازندگی و اصلاح و  پیشرفت واقعی نیز وجود نخواهد داشت.

 احمدی نژاد بر تعلق ثروت طبیعی شامل انرژی، معادن، جنگل، زمین و دریا به همه مردم تاکید کرد و گفت که این ثروت باید به طور مساوی بین مردم توزیع شود.وی تمرکز ثروت در دست دولت را عامل اصلی پیدایش و افزایش انواع فسادها دانست و افزود: لازمه یک نظم مردمی و پایدار آن است که هیچ احدی منهای قدرت مردم قدرتی نداشته باشد.موفقیت هر سیستمی در گرو آن است که در هر لحظه نماد اراده عمومی باشد و همه مردم نیز تصمیمات دولت را قبول داشته باشند.

احمدی نژاد افزود: به چه حقی و بدون نظر، خواست و اراده مردم، از استقرار طالبان در افغانستان و از حمله روسیه به اکراین حمایت کردید؟ این امر بیانگر آن است که نفس تمرکز قدرت بر کنار زدن مردم تاکید دارد. قدرت باید دست همه مردم باشد تا هیچکس نتواند سلطه گری و چپاول را پیشه خود کند! احمدی نژاد در پایان سخنانش بشارت داد که ما در متن پیروزی حرکت می کنیم و شکست اصلا معنا ندارد و بدانید که اگر یک نفر را بیدار و آگاه کنید، جامعه انسانی را بیدار و آگاه کرده اید.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۱/۰۲/۱۷ ۱۳:۳۵
ببند اون ....
هرچی می کشیم از تو و امثال تو هست.
اگه نمیگفتی تحریم ها کاغذ پاره ای بیش نیستند و جلوی تحریم ها رو در همان قدم اول میگرفتی الان مملکت در این وضع نبود. (386893)
۱۴۰۱/۰۲/۱۷ ۱۳:۳۷
آیا گفتن وهشدار فایده دارد وشاید کران و کوران خوابن (386894)
۱۴۰۱/۰۲/۱۷ ۱۳:۵۰
چقدر دیدنی خواهد بود آثار این سیل ویرانگر بر متوهمان و مدعیان بصیرت! که با دروغ و خدعه بر مردم تاختند (386899)
۱۴۰۱/۰۲/۱۷ ۱۴:۲۵
......... نزن بابا
دوره تو رو هم دیدیم (386901)
۱۴۰۱/۰۲/۱۷ ۱۷:۰۲
مموتی این سیل نارضایتی از زمان حضرتعالی کلید زده شد! فهمیدی داشم!؟ از اون زمانی که مدرک تحصیلی را گفتی کاغذپاره!! قطعنامه سازمان ملل را گفتی کاغذپاره!! یادته میگفتی آب بریز همونجایی که میسوزه!! خخخخ!! (386922)
۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ۰۵:۵۳
کاملا صحیح می باشد (386956)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها