به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۳۳۵۱۴۱

ماجرای دعوای جانی دپ و امبر هرد در ماه عسل

ماجرای دعوای جانی دپ و امبر هرد در ماه عسل
گروه فیلم: ویدئوی طنز از حضور جانی دپ و همسر سابقش امبر هرد در برنامه ویژه عید فطر «ماه عسل» با اجرای احسان علیخانی را مشاهده کنید.
....
جانی دپ، هنرپیشه آمریکایی این روزها در دادگاه حاضر شده تا در پرونده اعاده حیثیت خود علیه امبر هرد شهادت دهد و اخیرا امبر هم در این دادگاه سخنرانی کرده است. دپ با ارائه شواهد به دادگاه گفت شش سال است به خاطر اعمال هرد آزار دیده. وی اضافه کرد که زندگی حرفه‌ای او به همین دلیل نابود شده است.

ستاره دزدان دریایی کارائیب گفت: «هدف من حقیقت است، چون این مسئله که تمام کسانی که در طی این سال‌ها مرا شناخته‌اند فکر کنند من یک شارلاتانم، مرا می‌کشد.» در پاسخ‌های بلند و پر پیچ و خم، جانی دپ حمله به امبر هرد را به طور کامل رد کرد و پیام‌های ناشایستی که برای او فرستاده بود (که بعضی از ادعاهای هرد بر اساس این پیام‌هاست.) را به نحوه صحبت کردن Hunter S. Thompson، دوستش و نویسنده مشهور آمریکایی مربوط دانست.دپ مدعی است که هرد، از سال ۲۰۱۵ که با هم ازدواج کردند، از همسری مهربان به زنی که مدام به او بد و بیراه می‌گفت و حمله می‌کرد، تغییر کرد. همین سبب شد او خیلی وقت‌ها در اتاق‌های دیگر، مثل دستشویی خودش را حبس کند تا از دست هرد در امان باشد.
برچسب ها: جانی دپ امبر هرد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها