به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۳۳۵۱۵۵

تمدید قرارداد سرمربی آرسنال تا ۲۰۲۵

تمدید قرارداد سرمربی آرسنال تا ۲۰۲۵
گروه ورزشی: باشگاه آرسنال قرارداد مایکل آرتتا سرمربی این تیم را تا سال ۲۰۲۵ تمدید کرد. مایکل آرتتا سرمربی تیم فوتبال آرسنال قرارداد خود را با این تیم انگلیسی تمدید کرد. طبق اعلام لندنی‌ها، این مربی ۴۰ ساله اسپانیایی تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۵ قرارداد جدیدی را امضا کرد.
 
آرتتا که در این فصل نتایج نسبتا خوبی در لیگ برتر گرفته است و تیمش شانس خوبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دارد، بعد از تمدید قرارداد خود، گفت: امروز هیجان زده، سپاسگزار و بسیار بسیار خوشحالم. از اعتمادی که سران تیم آرسنال به من داشتند بی نهایت تشکر می‌کنم و امیدوار هستم بتوانم در ادامه نیز باشگاه را به جایگاه اول خود بازگردانم. ما می‌خواهیم باشگاه را به سطح بالاتری ببریم و خودمان را با تیم‌های برتر بسنجیم. برای رسیدن به این هدف باید در لیگ قهرمانان بازی کنیم. ما باید بتوانیم تیم را توسعه دهیم، بازیکنان خود را بهبود ببخشیم، همه بخش‌ها را بهبود بخشیم، حتی بیشتر با هواداران خود ارتباط برقرار کنیم.

آرتتا که سابقه ۵ سال حضور در تیم آرسنال را در کارنامه خود دارد، در پایان سال ۲۰۱۹ به عنوان جانشین اونای امری هدایت توپچی‌ها را بر عهده گرفت. او پیش از این  دستیار پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی بود و کنار او روی نیمکت سیتی حضور داشت.

در سال ۲۰۲۰ آرسنال با آرتتا قهرمان جام حذفی و سوپرکاپ انگلیس شد. دو بازی قبل از پایان فصل جاری لیگ برتر آرسنال در رده چهارم جدول قرار دارد و امیدوار است بتواند بالاتر از تیم‌هایی چون تاتنهام، یونایتد و وستهام سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را به دست بیاورد. این در حالی است که پس از ضرر ۵۰ میلیون پوندی در سال گذشته، باشگاه لیگ برتری آرسنال اکنون بیشترین ضرر مالی را در تاریخ خود تجربه کرد. آرسنال اعلام کرد به دلایل مختلف این باشگاه ۱۰۷ میلیون پوند ضرر مالی دیده است.  حدود ۸۵ میلیون پوند از این رکود ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا بوده است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها