به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۳۳۵۱۶۴

پیش‌بینی بیت‌کوین ۲۷ هزار دلاری

پیش‌بینی بیت‌کوین ۲۷ هزار دلاری
گروه اقتصادی: یک تحلیلگر بازار رمزارزها عقیده دارد که احتمالا کف بیت‌کوین ۲۷ هزار دلار است و بازار تا این محدوده ریزش می‌کند. همانطور که پیش‌بینی می‌شد بیت‌کوین تا بعد از ریزش از محدوده ۳۷ هزار دلار تا ۳۵ هزار دلار ریزش کرد. اگر ۳۵ هزار دلار هم از دست برود بعید نیست که بیت‌کوین تا ۳۲ هزار دلار ریزش کند.

کیتی استاکتون، بنیانگذار شرکت fairlead strategies معتقد است که همبستگی بازار رمزارزها با نزدک و شاخص s&p به سطح بالایی رسیده است. او در مصاحبه با CNBC پیش‌بینی کرد که احتمالا بیت‌کوین و سهام به ریزش خود ادامه می‌دهند.استاکتون عقیده دارد مهم‌ترین حمایت برای بیت‌کوین محدوده ۲۷ هزار دلار است. او می‌گوید ریزش بیت‌کوین تا این محدوده بعید نیست.

علاوه بر این، ارتباط قوی بیت‌کوین و سهام در آمریکا به شدت مورد بحث قرار گرفته است. همبستگی شدید این دارایی‌ها باعث شده تا خطر ریزش رمزارزها افزایش پیدا کند. چون بازار سهام در انتظار اصلاح است. در حال حاضر به لحاظ تکنیکال نمی‌توان سیگنال‌های مثبتی برای بورس‌ آمریکا دید.بعد از اینکه فدرال رزرو نرخ بهره را نیم درصد بالا برد بیت‌کوین برای اولین بار در تاریخ به جای اینکه ریزش کند، رشد کرد. بالای محدوده ۳۹ هزار و ۸۰۰ رسید اما بعد ناگهان دوباره ریزش کرد. حالا بیت‌کوین تا ۳۵ هزار دلار ریخته و بازار به شدت نزولی است.

چخه صعودی بازار تمام شد؟
دان هلد، مدیربازاریابی رشد صرافی کراکن عقیده دارد که چرخه صعودی بیت‌کوین در بلندمدت هنوز از بین نرفته است. او عقیده دارد که به زودی طوفانی از بی‌اعتمادی مردم و نهادهای مالی به بانک شروع می‌شود و بیت‌کوین را به جریان اصلی تبدیل می‌کند.

«ما هنوز ابر چرخه صعودی که از سال ۲۰۱۹ شروع شد را پابرجا داریم. کویید۱۹ به ما ثابت کرد که باید به مدیریت دولت در امور مالی و اقتصادی شک کنیم. بیت‌کوین هیچ وقت اینقدر پرکاربرد نبود. از جنگ‌ها تا خیریه‌ها همگی از بیت‌کوین استفاده می‌کنند و این به زودی کار خودش را می‌کند.»هلد عقیده دارد که در مدت کوتاهی رویدادهای مشابه باعث می‌شوند که اعتماد مردم (پول) به نهادهای دولتی از بین برود و به سمت بیت‌کوین حرکت کنند. «من فکر می‌کنم به زودی انبوه زیادی از افراد به سمت اقتصاد دیجیتال حرکت کنند. این روزها افراد زیادی به بازار جذب می‌شوند.»

تنها راه رشد بیت‌کوین تا اعداد فضایی که پیش‌بینی می‌شود این است که افراد بیشتری بیت‌کوین بخرند. آنقدر که دیگر عرضه بیت‌کوین در مقابل تقاضا ناچیز باشد. این اتفاق هم به زودی رخ می‌دهد.اگر بیت‌کوین بخواهد رشد کند ابتدا باید کانال ۴۰ هزار دلار را پشت سر بگذارد. خیلی وقت است که بیت‌کوین در کانال ۴۰ هزار دلار نوسان دارد و اگر محدوده مقاومت هیجانی ۵۰ هزار دلار شکسته شود می‌توان به ادامه رشد امیدوار بود. اما اگر دوباره نوسان در ۴۰ هزار دلار ادامه داشته باشد باید منتظر باشیم.حالا که بیت‌کوین تا ۳۵ هزار دلار ریزش کرده است سوال اساسی این است که آیا روند صعودی این ارز دیجیتال به پایان رسیده است؟ جواب به این سوال نیازمند این است که ببینیم بیت‌کوین تا کجا ریزش می‌کند.
برچسب ها: بیت کوین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها