به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۳۳۵۱۹۰

دوئل جذاب مهدی طارمی و نونز در لیگ پرتغال

دوئل جذاب مهدی طارمی و نونز در لیگ پرتغال
گروه ورزشی: امشب در چارچوب هفته سی و سوم لیگ پرتغال، پورتو میهمان بنفیکاست. یاران طارمی اگر بتوانند در این مسابقه به امتیاز برسند، قهرمان لیگ پرتغال نام خواهند گرفت.دیدار پورتو و بنفیکا قدیمی‌ترین و مهم‌ترین دیدار فوتبال در کشور پرتغال است. پیروزی و جشن قهرمان پورتو در خاک لیسبون و در ورزشگاه بنفیکا می‌تواند یکی از بزرگترین آرزوهای هواداران پورتو نام گیرد.

جدای از این اتفاق و بازی مهم، رسانه‌ها در این هفته از تقابل طارمی و داروین نونز برای گلزنی صحبت کردند. ۲ گلزن برتر پرتغال در این مسابقه به مصاف هم خواهند رفت. نونز تاکنون به پورتو گل نزده ولی طارمی موفق شده با پیراهن پورتو و ریوآوه مقابل بنفیکا ۴ گل به ثمر رساند.نونز در این فصل ۲۶ گل به ثمر رسانده، در حالی که طارمی با ۲۰ گل در رده دوم قرار دارد. رسیدن طارمی به نونز و کسب آقای گلی تقریبا غیرممکن است ولی با این حال ، این ۲ بازیکن رقابتی بزرگ در «اُ کلاسیکو» مقابل هم خواهند داشت.

رسانه maisfutebol نیز به این تقابل واکنش نشان داد و جدال نونز و طارمی را جنگ آقای گل پرتغال و تاثیرگذارترین بازیکن پرتغال دانست.ستاره کشورمان با ۳۱ گل و پاس گل ، تاثیرگذارترین بازیکن در لیگ پرتغال شناخته می‌شود. باید دید جدال این ۲ بازیکن در دیدار امشب چگونه دنبال خواهد شد؟آیا طارمی با گلزنی می‌تواند باعث قهرمانی تیمش در لیگ پرتغال شود؟
برچسب ها: مهدی طارمی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها