به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۳۳۵۲۱۰

PSG همین را کم داشت؛ رویایم بازی برای رئال است!

گروه ورزشی: لئاندرو پارِدِس، ستاره آرژانتینی پی اس جی اعتراف کرد که آرزو دارد روزی پیراهن رئال مادرید را به تن کند.
PSG همین را کم داشت؛ رویایم بازی برای رئال است!
لئاندور پارِدِس، هافبک 27 ساله آرژانتینی از سال 2019 برای پی اس جی بازی می کند. او بین سال های 2010 تا 2015 برای بوکا بازی می کرد و سپس راهی فوتبال اروپا شد. پس از چند تجربه ناموفق در رم، کیه وو و امپولی، او در زنیت روسیه بود که توانست ارزش هایش را ثابت کند و به پیراهن تیم ملی آرژانتین هم برسد. درخششی که سبب شد از ژانویه 2019 او پیراهن پی اس جی را به تن کند ولی رویای این ستاره آرژانتینی بازی برای رئال است.

 
او که دیروز با تیک اسپورتس، رسانه آرژانتینی صحبت می کرد، در پاسخ به این سوال که بیش از همه دوست دارد برای چه تیمی بازی کند، پاسخ جالبی داد:« واقعیت این است که رویایم بازی برای رئال است و دوست دارم روزی برای این تیم به میدان بروم. رئال باشگاهی بسیار مهم در فوتبال دنیاست ولی برای پی اس جی هم احترام زیادی قائلم و باید بگویم که اینجا خوشحالم.»


 
پارِدِس در حالی این ادعا را مطرح کرد که دو باشگاه پی اس جی و رئال از تابستان گذشته دچار اختلافات اساسی شده اند. پس از جبهه گیری آشکار پی اس جی علیه سوپرلیگ اروپا و سپس مطرح شدن پیشنهاد رسمی رئال برای کیلیان امباپه، روابط دو باشگاه کاملا تیره و تار شده است.

 
پارِدِس تنها یک سال دیگر با پی اس جی قرارداد دارد و خبری از تمدید قرارداد نیست تا این احتمال که همین تابستان وارد فهرست فروش شود نیز بالا برود. او از بازیکنان ثابت و مورد اعتماد مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پی اس جی است ولی مقطع پایانی فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد.
برچسب ها: پی اس جی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها