به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب : ۳۳۵۲۱۳
میگل آنخل رامیرز:

مسی هیچ نیازی به جام قهرمانی MLS ندارد

گروه ورزشی: میگل آنخل رامیرز، سرمربی شارلوت اف سی، می‌گوید لیونل مسی بیشترین تاثیر ممکن را بر فوتبال آمریکا گذشته است.
مسی هیچ نیازی به جام قهرمانی MLS ندارد
مسی در اولین فصل جدایی از بارسلونا موفق شد جام قهرمانی لیگ فرانسه را با پیراهن پاری سن ژرمن به دست آورد. 
در ماه‌های اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی این بازیکن از پی اس جی و حضورش در لیگ آمریکا در سال‌های پایانی فوتبال به گوش می‌رسد. این در حالی است که او هنوز یک سال دیگر با این باشگاه فرانسوی قرارداد دارد. 
با این حال، رامیز معتقد است که این بازیکن نیازی به حضور در رقابت‌های لیگ آمریکا ندارد تا بتواند بر فوتبال این کشور تاثیرگذار باشد، چرا که شهرت و تاثیرگذاری جهانی او همین حالا هم باعث بهبود شرایط فوتبال در آمریکا شده است. 
 

رامیرز در گفتگو با گل اظهار داشت:« باید به شما بگویم که در زمینه تاثیرگذاری روی جامعه، این برای مسی ضروری نیست که حتما جام قهرمانی لیگ آمریکا را بالای سر ببرد تا در انجام این کار موفق به نظر بیاید.»
او با اشاره به تاثیر این بازیکن بر جامعه آمریکا اضافه کرد:« فقط جامعه لاتین نیست که به سمت این بازی آمده است. بسیاری از آمریکایی‌هایی هم آمدند و روز به روز بر تعدادشان اضافه می‌شود. تغییر قابل توجهی در این کشور رخ داده است. مردم به من می‌گویند که نه بسکتبال و نه فوتبال آمریکایی نتوانسته به آنچه که فوتبال به آن دست پیدا کرده برسد.»
لیگ فوتبال آمریکا در طول این سال‌ها از بازیکنان بزرگی چون زلاتان ابراهیموویچ و وین رونی استفاده کرده تا بتواند محبوبیتش را در بین مردم افزایش دهد، بسیاری باور دارند که حضور مسی می‌تواند شرایط را به شکل قابل توجهی بهتر از قبل کند.
برچسب ها: لیونل مسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها