به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب : ۳۳۵۲۱۸

نیمار: هو شدن از سوی هواداران PSG غمگینم کرد

گروه ورزشی: نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، درباره شرایط سختی که در این فصل تجربه کرده صحبت کرد.
نیمار: هو شدن از سوی هواداران PSG غمگینم کرد
شکست پاری سن ژرمن برابر رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان و در حالی که این تیم در مجموع دو بازی رفت و برگشت از حریف پیش بود، باعث خشم و ناراحتی شدید هواداران این تیم شد. 
آنها پس از این بازی در بسیاری از بازی‌های خانگی تیم‌شان در پارک دو پرنس حاضر شدند و شروع به هو کردن بازیکنان بزرگی چون نیمار و لیونل مسی کردند که حواشی بسیاری را نیز به دنبال داشت. 
این اتفاق حتی تا زمانی که قهرمانی پی اس جی در لیگ فرانسه مسجل شد نیز ادامه داشت و بسیاری از هواداران پی اس جی حاضر نشدند این قهرمانی را در ورزشگاه با بازیکنان جشن بگیرند. 
 

نیمار در گفتگوی زنده با دیه‌گو ریباس، بازیکن فلامنگو، درباره این شرایط اظهار داشت:« البته که هیچکس دوست ندارد هو شود، خصوصا زمانی که در حال بازی کردن در خانه است. این اتفاق برای من غم‌انگیز بود اما من مجبور بودم که قدرت و نقطه قوتم را در جای دیگری پیدا کنم.»
این بازیکن برزیلی درباره تلاشش برای غلبه بر این اتفاقات گفت:« من تمام کسانی که به من کمک کردند تا به اینجا برسم را به خاطر آوردم و سعی کردم برای آنها بازی کنم. نمی‌توانستم به خودم اجازه دهم که تحت تاثیر این هو کردن قرار بگیرم و خانواده‌ام را سرافکنده کنم. دیدارهایی هست که می‌توانید برای هواداران بازی کنید، وقتی همه چیز خوب است. اما دیدارهایی هم هست که هو می‌شوید و من خودم را در کنار خانواده‌ام حفظ کردم.»
این مهاجم پی اس جی درباره نقش شبکه‌های اجتماعی نیز اضافه کرد:« فکر می‌کنم آنها بیشتر از کمک کردن، ضربه می‌زنند. چون اگر شما خوب بازی کنید و جایی در این باره چیزی بخوانید، خبر خوبی است و لبخند می‌زنید. اما وقتی خوب بازی نمی‌کنید، این برای سلامتی روان شما خوب نیست. اگر کسی به شما برای غلبه بر این شرایط کمک نکند کار سخت می‌شود. شبکه‌های اجتماعی این روزها همیشه خطرناک است.»
برچسب ها: نيمار
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها