به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۳۳۵۲۲۰

پایان یک شایعه عجیب؛ وریا همچنان بازوبند می‌بندد

گروه ورزشی: شایعه ناراحتی وریا غفوری از سیدحسین حسینی و درگیری کلامی آنها خیلی زود تکذیب شد.
پایان یک شایعه عجیب؛ وریا همچنان بازوبند می‌بندد
بعد از دیدار استقلال و سپاهان شایعه ای عجیب در فضای مجازی مطرح شد. در این مسابقه سیدحسین حسینی در غیاب وریا غفوری بازوبند کاپیتانی استقلال را بر دست بست، در نیمه دوم وقتی غفوری به زمین رفت، به خاطر اینکه یک ضربه ایستگاهی به سمت دروازه استقلال زده می‌شد،‌سیدحسین فرصتی نداشت تا بازوبند را به وریا بدهد. او بعد از دقایقی با اصرار بازوبند کاپیتانی رابه وریا غفوری تحویل داد.
از این رو گفته می‌شد سیدحسین حسینی بعد از ورود غفوری به زمین هرگز بازوبند را به او نداده و همین مساله موجبات دلخوری کاپیتان استقلال را پدید آورده است. در این خصوص شایعه شد که در رختکن استقلال بعد از بازی نیز غفوری دلخوری اش را به گوش حسینی و مسئولان رسانده اما این شایعه عجیب خیلی زود تکذیب شد.
انتشار تصویری از دقایق پایانی بازی استقلال و سپاهان کلید این ماجرا بود؛ جایی که غفوری بازوبند آبی رنگ کاپیتانی را روی دست چپ خود بسته و نشان می‌دهد که بازوبند را از حسینی گرفته است. 
اگرچه مسئولان استقلال هیچ واکنشی به این شایعه عجیب نداشتند اما انتشار تصاویر مربوط به بسته شدن بازوبند روی بازوی غفوری در دقایق پایانی خودش شایعه مذکور را به پایان برد و مشخص شد اختلافی در این خصوص وجود ندارد.

این در حالی است که غفوری و حسینی به عنوان دو بزرگتر و بازیکن باتجربه استقلال رابطه خوبی با یکدیگر داشته اند و همواره به حمایت از یکدیگر پرداختند. قطعا در‌آینده نیز اگر غفوری داخل زمین باشد، حسینی بازوبند کاپیتانی را به او می‌دهد و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.
برچسب ها: وريا غفوری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها