به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب : ۳۳۵۲۴۶

بکام به دنبال جذب خامس برای اینتر میامی

بکام به دنبال جذب خامس برای اینتر میامی
گروه ورزشی:مقصد بعدی هافبک پیشین رئال مادرید می‌تواند لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا باشد.خامس رودریگس که هفته پیش در شهر میامی آمریکا رؤیت شد، به نظر می‌رسد دوران حرفه‌ای‌اش را در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) ادامه خواهد داد. نشریه انگلیسی «سان» در این رابطه گزارش داد؛ دیوید بکام و مدیران باشگاه اینتر میامی با هافبک پیشین تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ در تماس هستند و به دنبال متقاعد کردن او برای پیوستن به این تیم در MLS هستند.
 
اینتر میامی به رودریگس ۳۰ پیشنهادی ۶.۵ میلیون پوند در سال داده که در صورت پذیرش از سوی او، تبدیل به پردرآمدترین بازیکن اینترمیامی می‌شود. در حال حاضر گونسالو ایگواین با دستمزد ۵.۶ میلیون پوند به ازای هر فصل بیشترین دستمزد دریافتی را در این تیم دارد.بکام که به همراه شرکایش مالکیت باشگاه اینتر میامی را در اختیار دارند، در کنار اینکه خامس رودریگس را برای فصل نقل‌وانتقالات در نظر دارند، لیونل مسی از پاری‌سن‌ژرمن و لوئیس سوارس از اتلتیکومادرید را هم به عنوان اهداف نقل‌وانتقالاتی زیرنظر گرفته‌اند.

گفته می‌شود خامس رودریگس که اولین فصل حضورش در الریان را سپری می‌کند و تا سال ۲۰۲۴ تحت‌قرارداد این باشگاه قطری است، به دنبال بازگشت به فوتبال اروپاست و می‌خواهد در فصل ۲۳-۲۰۲۲ در اروپا به دوران حرفه‌ای‌اش ادامه دهد.سه باشگاه وستهام، استون‌ویلا و اتلتیکومادرید هم وضعیت این هافبک کلمبیایی را زیرنظر دارند و نسبت به خدمت گرفتن او علاقه‌مند هستند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها