به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : ۳۳۵۲۷۹
رادیو مونته کارلو خبر داد

جلسه سرنوشت‌ساز وکیل امباپه با مدیران رئال

گروه ورزشی: وکیل امباپه این هفته در مادرید با مدیران رئال مذاکره خواهد کرد و خروجی آن می تواند بسیاری از ابهامات در مورد آینده این بازیکن را از بین ببرد.
جلسه سرنوشت‌ساز وکیل امباپه با مدیران رئال
رئال مادرید در تابستان گذشته تمام تلاش خود را برای به‌خدمت گرفتن کیلیان امباپه انجام داد و حتی پیشنهاد 200 میلیون یورویی را نیز به پاری‌سن‌ژرمن ارائه کرد اما نهایتاً باشگاه فرانسوی راضی نشد تا امباپه حداقل یک فصل دیگر در پارک دو پرنس ماندگار شود.

 
حالا رفته رفته به پایان فصل نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم و بسیاری از گزارش‌ها حاکی از آن است که امباپه نهایتاً در تابستان پیش رو راهی رئال مادرید خواهد شد. البته پاری‌سن‌ژرمن هنوز ناامید نشده و گفته می‌شود که آنها در هفته‌های پیش رو تلاش نهایی خود را برای حفظ ستاره فرانسوی انجام خواهند داد.
پنجشنبه شب بود که لوپاریزین در وبسایت خود ادعا کرد که پس از مذاکرات اخیر، کیلیان امباپه به تمدید قرارداد با پی اس جی نزدیک شده است. اینکه قرارداد او دو ساله با بند تمدید تا 2025 است ولی خیلی زود این ادعا توسط فایزا لاماری، مادر امباپه تکذیب شد. او با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام کرد که نه با پی اس جی و نه هیچ باشگاه دیگری توافق صورت نگرفته و به زمان بیشتری برای فکر کردن نیاز دارند. اکیپ دیروز نوشت که امباپه به رئال نزدیک تر از پی اس جی است ولی تصمیم نهایی او پس از بازی های فرانسه در لیگ ملت های اروپا یعنی تقریبا 40 روز بعد مشخص خواهد شد.


 
امروز رادیو مونته کارلو، منبع معتبر فرانسوی ادعایی جدید را مطرح کرد مبنی بر اینکه، نماینده‌های امباپه این هفته به مادرید خواهند رفت تا با مدیران رئال بر سر میز مذاکره بنشینند. هدف از این مذاکره تعیین تکلیف قضیه حق پخش تصویری بازیکن است. امباپه 100 درصد حق پخش را می خواهد ولی سیاست همیشگی رئال، حق پخش 50-50 است. گویا پی اس جی حاضر است برای تمدید قرارداد، 100 درصد حق پخش را به امباپه بدهد و بازیکن می خواهد نظر نهایی رئال را بداند. دلفین فِرهِیدن، وکیل امباپه نیز در مادرید حاضر خواهد بود و باید دید خروجی این نشست به سود رئال می شود یا پی اس جی.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها