به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب : ۳۳۵۲۸۴

خیال رئالی‌ها راحت؛ امباپه با PSG به توافق نرسیده

گروه ورزشی: فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح ایتالیایی، تایید کرد که هیچ‌گونه توافقی بین کیلیان امباپه و پاری‌سن‌ژرمن صورت نگرفته است.
خیال رئالی‌ها راحت؛ امباپه با PSG به توافق نرسیده
قرارداد امباپه با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این بازیکن فرانسوی احتمالا تصمیم نهایی خود را طی چند هفته آینده به صورت رسمی اعلام خواهد کرد. 
در حالی که پیش از این انتقال این بازیکن به رئال مادرید برای فصل آینده قطعی به نظر می‌رسید اما شانس پی اس جی برای امضای قرارداد جدید با او در چند هفته اخیر افزایش پیدا کرده است. 
شایعات بسیاری در این زمینه مطرح شده و اخیرا روزنامه فرانسوی لو پاریزین مدعی شده بود که امباپه برای امضای قرارداد جدید دو ساله با مدیران پاری‌سن‌ژرمن به توافق رسیده است. بلافاصله بعد از منتشر شدن این خبر مادر کیلیان امباپه به آن واکنش نشان داد و با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که ستاره فرانسوی به هیچ توافقی با پاری‌سن ژرمن نداشته است."



در بیانیه مادر امباپه آمده بود: "هیچ توافقی با پاری‌سن‌ژرمن یا هیچ باشگاه دیگری صورت نگرفته است. مذاکرات درباره آینده کیلیان در فضایی آرام ادامه دارد تا او بتواند بهترین تصمیم را بگیرد. ما برای تمامی طرفین احترام قائل هستیم."
در همین راستا خبرنگار مطرح و معتبر ایتالیایی یعنی فابریتزیو رومانو در جدیدترین اظهارنظر خود پیرامون آینده کیلیان امباپه تاکید کرده که توافق این بازیکن با پاری‌سن‌ژرمن کذب محض است. رومانو تاکید می‌کند که منابع معتبر خبر داده اند که توافقی با PSG صورت نگرفته و بیانیه مادر امباپه کاملاً درست بوده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها