به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ساعت ۰۱:۴۲
کد مطلب : ۳۳۵۲۹۷

بتیس ۱-۲ بارسا: سه امتیاز با سوپرگل آلبا

گروه ورزشی: بارسلونا در دیداری خارج از خانه مقابل بتیس با نتیجه ۲-۱ پیروز شد.
بتیس ۱-۲ بارسا: سه امتیاز با سوپرگل آلبا
شاگردان ژاوی در این دیدار تا آخرین ثانیه‌ها امتیازات را با حریف تقسیم کرده بودند اما گل تماشایی جوردی آلبا در دقیقه ۴+۹۰، سه امتیاز بازی را نصیب آبی و اناری‌ها کرد.
دقیقه 74 بازی بتیس و بارسا بود که آنسو فاتی با تصمیم ژاوی جایگزین فران تورس شد. ستاره جوان بارسا که در بازی قبلی مقابل مایورکا پس از سه ماه مصدومیت به میادین برگشته بود، امشب موفق به گلزنی شد. فاتی تنها 76 ثانیه از ورودش گذشته بود که توانست دروازه رئال بتیس را باز کند. این سریع ترین گل یک بازیکن ذخیره بارسا از سپتامبر 2109 بود. پیش از او لوئیس سوارز، 71 ثانیه پس از ورودش به زمین توانسته بود دروازه والنسیا را باز کند.
فاتی فصل جاری 11 بازی در همه رقابت ها انجام داده و این پنجمین گل او بود. سه گل در لالیگا، یک گل در لیگ قهرمانان و یک گل در سوپرکاپ اسپانیا. بارسا این بازی را 1-2 به سود خود خاتمه داد.

 

 

 

 


سپس در دقیقه 3+90 با سانتر آلوز و سوپر گل آلبا که به صورت والی زده شد، بارسا را پیروز این میدان اعلام کرد.
 به این ترتیب فاصله با تیم پنجم جدول یعنی بتیس به فاصله سه بازی تا پایان فصل به 11 امتیاز افزایش یافت و بارسا در بدترین حالت تیم چهارم خواهد شد. بارسا با 69 امتیاز و یک بازی بیشتر، 5 امتیاز با تیم دوم یعنی سویا فاصله دارد و در سه بازی باقیمانده برابر سلتا، ختافه و ویارئال باید رتبه دومی و سهمیه سوپرکاپ خود را قطعی کند.

خلاصه بازی را تماشا کنید:

...
برچسب ها: بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها