به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۳۳۵۳۱۹

عصبانیت شدید کیهان از روحانی سرشناس

عصبانیت شدید کیهان از روحانی سرشناس
گروه سیاسی: کیهان با حمله به مسیح مهاجری مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی که خواستار تثبیت قیمت نان شده بود نوشت: روزنامه «جمهوری اسلامی» در سرمقاله‌ای که مورد استقبال رسانه‌های بیگانه از جمله صدای آمریکا و... قرار گرفته، می‌نویسد «نان، حتی در دوران جنگ تحمیلی هم گران نشد. خودم از نخست‌وزیر دوران دفاع مقدس در همان زمان شنیدم که گفت امام خمینی شنیده بودند قرار است دولت نان را یک ریال گران کند، بلافاصله به من گفتند به هیچ‌وجه نان را گران نکنید حتی یک ریال.
 

این نوشته سخیف و مبتذل در حالی منتشر شده که قرار نیست نان گران شود و شایعه‌سازی در این باره، پروژه ضدانقلاب و رسانه‌های وابسته به اشرافیت غربگرا بود.کیهان سپس به هشدار مسیح مهاجری که به احتمال حضور عناصر نفوذی در دولت سیزدهم اشاره کرده حمله کرد و نوشت: در موضوع حضور عناصر نفوذی نیز عجیب است که کسی در روزنامه منتسب به جمهوری اسلامی، حلیم غربگرا را هم بزند و با کج فهمی به توجیه عملکرد انحرافی جریان نفوذی غربگرا پرداخته باشد و با این وجود، درباره احتمال نفوذ غیرتی شود؟!

افکار عمومی فراموش نمی‌کند که کدام محافل، نسخه اعتماد به آمریکا (شیطان بزرگ) را برخلاف رهنمود‌های صریح امام و رهبری پیچیدند و به جای مطالبه همت و تدبیر درون‌زا، همه سرنوشت کشور را به فریبکاری‌های آمریکا و اروپا گره زدند!

جالب‌تر این که همین حالا هم به جای عذرخواهی از کلاهی که غرب به واسطه آن‌ها سر مردم گذاشت و تحریم‌ها به دو برابر قبل از برجام افزایش یافت، می‌گویند «چرا برای نتیجه رسیدن مذاکرات و لغو تحریم‌ها، کاری انجام نمی‌دهید»! مگر با فتح‌الفتوح برجام تحریم‌ها بالمره لغو نشده است؟!نهایتاً این که اگر صداقت و شجاعت به ادعای نویسنده تحلیل مذکور ملاک کار باشد، خود وی باید قبل از هر چیز به خاطر ارائه تحلیل‌های مسمومی که موجب گرفتار کردن اقتصاد کشور و مردم شده، از افکار عمومی و نظام عذرخواهی کند؛ نه این که حالا که دولت برای مهار چالش‌های به ارث رسیده جدی است و موفقیت‌های بزرگی را هم کسب کرده، به دولت حمله کند!گفتنی است روزنامه‌های کیهان، جمهوری اسلامی و اطلاعات، زیر نظر رهبری اداره می‌شوند.
برچسب ها: مسیح مهاجری

علیرضا
۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ۱۲:۰۴
کیهان = ارجیف نامه (386975)
۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ۱۴:۵۴
جان بولتون ایران...فقط می گوید حمله کنید..
بزنید
بکشید...
حیف از کلمه کیهان که این روزنامه پرخاشگر و ضد ملی یدک می کند (386990)
۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ۱۴:۵۷
آقای مسیح مهاجری آفرین . شما آب رو جای درستی ریختی. (386991)
ایوب
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ۱۹:۲۰
کیهان تنها روزنامه ای که شیشه ها بهاش عالی پاک میشن
ممنونم ازت کیهان بابت کمک به تمیزی شیشه ها (387005)
مازیار
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ۲۱:۵۰
کیهان و شخص مدیر مسئول آن هرکس که حرف حق و منطقی رو بگه و در جهت حمایت از منافع کشور و مردم صحبت کنه رو بر نمیتابه و بهش حمله میکنه (387012)
۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ۲۳:۳۳
از يه آدم هاي ... انتظاري بيشتري داريد؟ (387024)
مشهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ۲۳:۴۴
روزنامه کیهانی روزنامه با کیفیتی است البته برای پاک کردن شیشه (387028)
متنفر از ریا کاران
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ۲۳:۵۰
شريعتمداری و تحليلهاي بی سر تهش در خدمت دشمنان مردم ايران است..وجود چنین فرد ... در دنیای رسانه موجب وهن قشر فرهیخته روزنامه نگاران است (387029)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها