به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۳۳۵۳۵۳

استقلال پس از ۵۹ روز به روند پیروزی برمی‌گردد؟

گروه ورزشی: از آخرین پیروزی استقلال تا روز برگزاری بازی با شهر خودرو ۵۹ روز خواهد گذشت و آبی‌ها امید زیادی دارند تا به این طلسم پایان دهند.
استقلال پس از ۵۹ روز به روند پیروزی برمی‌گردد؟
استقلال برای دومین بار در این فصل به بحران تساوی‌های سریالی دچار شده است. شاگردان فرهاد مجیدی در ابتدای فصل و پس از سه پیروزی در سه هفته نخست، در پنج هفته متوالی برابر فجر سپاسی، نساجی، گل‌گهر، صنعت نفت و پرسپولیس با کسب نتیجه تساوی متوقف شدند تا آبی‌پوشان وارد یک بحران عجیبی شوند.
البته در این میان و با رأی کمیته انضباطی، نتیجه دیدار با گل‌گهر به سود استقلال تغییر کرد اما تیم مجیدی در پنج دیدار متوالی اسیر تساوی‌های سریالی شد و سپس در بازی با پیکان بود که آنها با پیروزی پر گل ۳ بر صفر، از این بحران خارج شده و با غلبه بر رقبا، صدر جدول را یکبار دیگر از آن خود کردند.

دژاووی تساوی‌های پی‌درپی باز هم برای استقلال و مجیدی تکرار شده است. آبی‌پوشان پس از پیروزی برابر صنعت نفت در تاریخ ۲۰ اسفند، در چهار دیدار مقابل پرسپولیس، پیکان، نساجی و سپاهان به نتیجه تساوی دست‌یافته‌اند که البته دیدار با نساجی در جام حذفی برگزار شد و استقلال با شکست در ضربات پنالتی از دور رقابت‌ها کنار رفت.
حالا تاریخ یک‌بار دیگر برای این تیم تکرار شده و درحالی‌که با احتساب فردا، ۵۹ روز از آخرین پیروزی استقلال می‌گذرد، شاگردان مجیدی امید زیادی دارند تا با حضور هوادارانشان موفق شوند از سد شهر خودرو گذشته و یک‌بار دیگر به روند کسب پیروزی بازگردند.
برچسب ها: باشگاه استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها