به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۱:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۳۳۵۳۷۲

سیدعباسی: استقلال به تعریف من نیازی ندارد

سیدعباسی: استقلال به تعریف من نیازی ندارد
گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: استقلال به تعریف و تمجید من نیازی ندارد. آنها واقعاً تیم باثباتی هستند که در لیگ برتر هنوز شکست نخورده‌اند و از همه بازی‌ها با دست پُر خارج شدند.به گزارش ایلنا، داود سیدعباسی در خصوص تقابل شهرخودرو و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، اظهار داشت: در سه هفته اخیر مسابقات لیگ برتر، موقعیت‌های بیشماری داریم؛ اما نمی‌توانیم از آن استفاده کنیم. شهرخودرو بازیکنان بسیار خوب و زحمتکشی دارد؛ اما به خاطر شرایط تیم، طبیعی است که در زمان ضربه نهایی کمی هیجانی شوند و نتوانند کار را تمام کنند.

وی افزود: باید در هفته‌های باقی مانده هیجان تیم را کنترل کنیم. تا انشاالله از موقعیت‌هایمان بهترین استفاده ممکن را انجام بدهیم. سرمربی تیم شهرخودرو پیرامون تقابل شهر خودرو و استقلال گفت: تیم ما شرایط و استایل خاص خودش را دارد. در هفته‌های اخیر بخشی از توانایی خودمان را به نمایش گذاشتیم. از طرف دیگر استقلال هم به تعریف و تمجید من نیازی ندارد. آنها واقعاً تیم باثباتی هستند که در لیگ برتر هنوز شکست نخورده‌اند و از همه بازی‌ها با دست پُر خارج شدند. در این بازی باید با تمرکز چند برابری در زمین حاضر شویم.

سیدعباسی در پاسخ به این سوال که چرا اجازه حضور تماشاگران در بازی‌های خانگی شهرخودرو صادر نشد و ورزشگاه امام رضا(ع) در روزی بازی تیمش در اختیار تیم دسته دومی قرار گرفت، عنوان کرد: ما در این تیم خیلی چیزها نداریم، حالا دیگر اجازه نمی‌دهند هوادار هم داشته باشیم. حداقل مقابل صنعت نفت اگر هواداران حضور داشتند با حمایت آنها می‌توانستیم فشار بیشتری وارد کنیم و موقعیت‌هایمان تبدیل به گل شود. با وجود همه مسائل ما تیم یکدلی هستیم و برای هدفمان تلاش می‌کنیم.وی ادامه داد: در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شاید اگر تماشاگران رئال مادرید حضور نداشتند آنها نمی توانستند مقابل منچسترسیتی کامبک بزنند. حضور تماشاگران حتی در بالاترین سطح فوتبال هم تاثیرگذار است. 
برچسب ها: استقلال
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها