به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۳۳۵۳۸۸

شیراز میزبان لیگ دسته اول اسکواش کشور

شیراز میزبان لیگ دسته اول اسکواش کشور
گروه ورزشی: رئیس هیئت اسکواش شیراز گفت: هفته دوم رقابت های اسکواش باشگاه های دسته یک کشور از روز ۱۹ اردیبهشت ماه در شیراز آغاز می شود.به گزارش ایسنا، امین مولایی گفت: تیم ها از دوشنبه ۱۹ اردیبهشت به شیراز وارد می شوند و رقابت ها تا بیست و سوم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
 
مولایی افزود: محل برگزاری مسابقات، سالن پارس واقع در مجموعه والفجر شیراز است و تیم‌های فرآورده های غذایی محلات(تک) ریلکسر مشهد، نوین سلامت یزد، مهر شیراز، رایان اسکواش اصفهان، مناطق نفت خیز، برنج سفره گیلان، طاق بستان کرمانشاه، رویال هوم ارومیه و ثنای قم در این رقابت ها شرکت دارند که هر تیم متشکل از هشت نفر خواهد بود.
وی گفت: تلاش ما این است که مسابقات به شکل بسیار عالی برگزار شود و نشان دهیم که استان فارس قابلیت برگزاری رویدادهای بزرگ را دارد.

مولایی ضمن بیان این نکته که جامعه اسکواش استان فارس و شهرستان شیراز از  داوران و بازیکنان با کیفیتی برخوردار است، اظهار داشت : در همین سال جاری تعداد ۴ نفر از بازیکنان شیرازی به اردوی تیم ملی دعوت شده اند که نشان از کیفیت این رشته در شهر و دیار ما دارد.

رئیس هیئت اسکواش شیراز خاطرنشان کرد : این مسابقات با حضور رئیس سازمان لیگ، رئیس هیات اسکواش استان و مسئولین ورزش استان و شهرستان برگزار می‌شود. ضمن اینکه تدابیر لازم جهت اسکان، محل تمرین و مسابقه جهت عزیزان پیش‌بینی شده است.
برچسب ها: لیگ برتر اسکواش
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها