به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۳۳۵۳۹۱

وزش باد شدید و تداوم غبارآلودگی تهران

وزش باد شدید و تداوم غبارآلودگی تهران
گروه جامعه: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.به گزارش ایسنا،بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمان کمی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد شدید به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و شب و خیزش گردوخاک به‌ویژه در نیمه جنوبی و غرب استان و گاهی وزش باد خیلی شدید و نفوذ گرد و غبار انتقالی از غرب کشور طی امروز و فردا(۱۸ و ۱۹ اردیبهشت) همراه با کاهش دید و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
 
  طی این مدت در بعضی ساعت‌ها، افزایش ابر و گاهی رگبار باران و رعدوبرق با احتمال بارش تگرگ در نقاط مستعد به‌ویژه امروز و سه شنبه (۱۸ و ۲۰ اردیبهشت) در نیمه شمالی و ارتفاعات مورد انتظار است. طی دو روز آینده کاهش نسبی دما به ویژه در نیمه شمالی استان پیش‌بینی می‌شود و یخبندان شبانه سطح زمین در ارتفاعات بالادست دور از انتظار نیست.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۳ درجه سانتیگراد از گرم‌ترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.

آسمان تهران فردا (۱۹ اردیبهشت ) صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعت‌ها گرد و خاک  گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۲۰ اردیبهشت) قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و از بعد از ظهر نیمه‌ابری تا ابری با احتمال رگبار باران با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
برچسب ها: وزش باد تهران
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها