کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهترین کلاس‌های آنلاین کنکور ۱۴۰۱

18 ارديبهشت 1401 ساعت 16:11

گروه دانش: دانش آموزان پس از طی دوران 12 ساله تحصیلی خویش، به مرحله مهم و سرنوشت ساز کنکور می‌رسند. همان گونه که می‌دانید کنکور مقدمه ورود به دانشگاه و تحصیل در رشته‌های مورد علاقه افراد است.


برخی از افراد به این آزمون مهم و سرنوشت ساز، مانند غول بزرگی نگاه می‌کنند که باید برای نبرد تن به تن با آن آماده شوند. یکی از بهترین ابزارهایی که در این نبرد می‌تواند دانش آموزان را یاری کند، شرکت در کلاس آنلاین کنکور است. با ما همراه باشید تا به مقایسه بهترین کلاس‌های کنکور در سایت من و تست بپردازیم.
در کشورمان ایران، کنکور به عنوان یک دروازه بسیار مهم در مسیر ورود به دانشگاه و برخورداری از تحصیلات عالیه قرار گرفته است. به همین سبب بسیاری از والدین و دانش آموزان به دنبال یک آموزگاه معتبر کنکور برای شرکت در کلاس‌های حضوری و یا آنلاین آن هستند. خوشبختانه برگزاری کلاس آنلاین کنکور که در طول چند سال اخیر رواج پیدا کرده است، برای دانش آموزان امکان شرکت در این کلاس‌ها حتی از شهرها و روستاهای دور کشور را فراهم نموده است. در کشورمان ایران آموزشگاه‌های معتبری وجود دارند که سابقه‌ای درخشان در زمینه تعداد قبولی داوطلبان در دانشگاه دارند و این موضوع به عنوان یک کارنامه درخشان برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. این آموزشگاه‌ها در سال 1401 نیز با قدرت تمام، در عرصه کلاس آنلاین کنکور حضور دارند و بهترین خدمات را به دانش آموزان ارائه می‌نمایند.

اطلاعاتی در مورد بهترین کلاس‌های آنلاین کنکور در سایت من و تست
بدون شک دانش آموزان برای کسب نتیجه مطلوب و قبولی در کنکور، باید بهترین کلاس آنلاین کنکور را انتخاب نمایند و با نظم و برنامه ریزی در این کلاس‌ها شرکت کنند. در این قسمت به معرفی سه آموزشگاه برتر کنکور در سایت من و تست می‌پردازیم تا شما نیز به خوبی با آن آشنا شوید.

موسسه آی کلاس
موسسه آی کلاس یکی از مجموعه‌های قدرتمندی است که در ابتدا در زمینه برگزاری کلاس‌های حضوری کنکور به فعالیت مشغول بود و در طول چند سال اخیر شروع به برگزاری کلاس آنلاین کنکور نموده است. سابقه طولانی مدت این مجموعه در زمینه برگزاری کلاس‌های کنکور، آن را تبدیل به یکی از مراکز محبوب برای دانش آموزان و والدین آن‌ها نموده است. اساتیدی که در آی کلاس به تدریس آنلاین دروس کنکور مشغول هستند، تجارب ارزشمندی در این زمینه دارند و در عین حال، جدیدترین فنون تست زنی و مطالعه دروس را به دانش آموزان یاد می‌دهند. افرادی که موسسه آی کلاس را برای کسب آموزش دروس کنکور خود انتخاب کرده‌اند، در این مجموعه برنامه تحصیلی و نظم و انضباط در زمینه مطالعه دروس را فرا می‌گیرند و با موفقیت به سوی رویا و هدف خود گام بر می‌دارند.
موسسه آی کلاس برای رفاه حال دانش آموزان خویش، همه روز اقدام به برگزاری جلسات مشاوره آنلاین به صورت رایگان نموده است. کلاس‌های کامل و جامع این مجموعه در زمان مناسبی برگزار می‌شوند و دانش آموزان از سراسر ایران و جهان می‌توانند در آن شرکت نمایند. همچنین امکان پرداخت اقساطی مبلغ شهریه، یکی از بزرگ‌ترین مواهبی است که مجموعه آی کلاس از آن برخوردار است.

موسسه آنلاین آکادمی
یکی دیگر از بهترین مراکزی که این روزها با برگزاری کلاس آنلاین کنکور در میان دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها شناخته شده است، موسسه آنلاین آکادمی می‌باشد. این مجموعه در سال 1393 تاسیس شد و تاکنون با موفقیت هر چه تمام‌تر به کار خود ادامه می‌دهد. این مرکز به انتشارات تخته سیاه وابسته است و با بهره‌گیری از اساتید برتر کشورمان، کلاس‌های آنلاین خویش را برگزار می‌نماید. اصلی‌ترین دغدغه‌ای که مدیران موسسه آنلاین آکادمی دارند این است که هیچ دانش آموزی، حتی در دور افتاده ترین شهرها و روستاهای کشورمان ایران، نباید از آموزش باز بماند و خوشبختانه کلاس‌های آنلاین این مرکز، با قدرت هر چه تمام‌تر شرایط ادامه تحصیل را برای دانش آموزان فراهم نموده است.
در موسسه آنلاین آکادمی، کلاس‌های رفع اشکال در هنگام تدریس و پس از آن برقرار است و مشاوران حرفه‌ای و با تجربه، در تمام طول آموزش، در کنار داوطلبان هستند و تمامی اشکالات آن‌ها را برطرف می‌نمایند. همچنین در آنلاین آکادمی جزوه‌های آموزشی بسیار خوبی در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرند که نکات مهم در آن‌ها یادداشت شده و کمک بزرگ برای جمع بندی و یادگیری مطالب می‌نماید.

موسسه تام لند
موسسه تام لند نیز یکی از بهترین مراکز و آموزشگاه‌های کشورمان است که در حال حاضر اقدام به برگزاری کلاس آنلاین کنکور نموده است. دغدغه اصلی مدیران این موسسه، برخورداری تمامی دانش آموزان در اقصی نقاط کشورمان از آموزش‌های لازم برای حضور در آزمون کنکور است. بدون شک در میان بسیاری از دانش آموزانی که در شهرها و روستاهای دور افتاده کشورمان زندگی می‌کنند، استعدادهای درخشانی وجود دارند که اگر بتوانند به بهترین شکل ممکن از یک کلاس آنلاین کنکور برخوردار باشند و راه آن‌ها برای ورود به دانشگاه همواره گردد، می‌توانند به عنوان سرمایه‌های این مرز و بوم شناخته شوند. بدون شک کشورمان ایران به سرمایه‌ها و نیروهای انسانی متخصص در تمامی زمینه‌ها نیاز دارد و موسسه تام لند، با داشتن چنین دغدغه ای، تمام تلاش خود را در این مسیر به کار برده است.
در تام لند نیز می‌توان از دانش و تجربه اساتید برتر کنکور برخوردار شد و با قدرت و توان بیشتری به حرکت در مسیر هدف ادامه داد. در این کلاس‌ها جزوه و تمرینات فراوانی از دروس آموزشی به دانش آموزان ارائه می‌گردد و خوشبختانه هزینه کلاس آنلاین کنکور، نسبت به کلاس‌های حضوری این موسسه بسیار کمتر است.

در یک قدمی موفقیت با حضور در بهترین کلاس‌های کنکور
بررسی‌ها نشان می‌دهد افراد موفقی که از سد کنکور عبور نموده و در رتبه‌های برتر رشته و دانشگاه مورد نظر خود قبول شده‌اند، با برنامه ریزی کامل و منسجم، تمام تلاش خود را برای خواندن دروس مورد نظر و آماده شدن برای کنکور به کار برده‌اند؛ اما فراموش نکنید که هرگز نمی‌توان از نقش موسسات آموزشی که اقدام به برگزاری کلاس آنلاین کنکور می‌نماید غافل شد. این موسسات با در نظر گرفتن هوش و استعداد دانش آموزان و بهره‌گیری از اساتید مجرب و حرفه‌ای، سعی می‌کنند تا به بهترین شکل ممکن دانش آموزان را برای رویارویی با کنکور (که یکی از مهم‌ترین مراحل زندگی آن‌هاست) آماده کنند. اما جهت بهترین مشاوره کنکور و هرآنچه که از کنکور و کلاس آنلاین میخواهید را میتوانید در من و تست بیابید.
https://manotest.com
 


کد مطلب: 335407

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/335407/بهترین-کلاس-های-آنلاین-کنکور-۱۴۰۱

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir