به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب : ۳۳۵۴۳۴
تلاش برای فرار از اتهامات؛

21 دقیقه یک نفس؛ دادگاه غیرمنتظره برای گواردیولا!

گروه ورزشی: پپ گواردیولا احتمالا طولانی‌ترین نشست دوران مربیگری خود را این هفته برگزار کرد.
21 دقیقه یک نفس؛ دادگاه غیرمنتظره برای گواردیولا!
تا دقیقه 90 این منچسترسیتی بود که در آستانه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان قرار داشت، اما رئال مادرید دست به کار تاریخی زده و با دو بار گلزنی در لحظات پایانی باعث شد کار به اوقات اضافی کشیده شود. تیم کارلتو آنجا نیز خیلی زود توسط کریم بنزما از روی نقطه پنالتی به گل رسید و در نهایت در یکی از به یادماندنی‌ترین شب‌های تاریخ لیگ قهرمانان، رئال مادرید موفق به حذف سیتی و راهیابی به فینال این تورنمنت شد.

اما این شکست تاریخی باعث آغاز انتقادات از عملکرد پپ گواردیولا شده و برخی معتقدند علی‌رغم پرداخت مبالغ هنگفت، کارنامه این سرمربی اسپانیایی در لیگ قهرمانان اصلا قابل دفاع نبوده است. سیتیزن‌ها در 6 سال اخیر تنها یک بار سال گذشته به فینال رسیده و در مقابل چلسی با یک گل مغلوب شدند. اما پپ گواردیولا این هفته در نشست خبری پیش از بازی برابر نیوکاسل در لیگ برتر حضور یافته و احتمالا رکورد جالبی را به نام خود ثبت کرد.
پپ گواردیولا 21 دقیقه یک نفس به دفاع از عملکرد خود و تیمش پرداخته و البته در یک صحنه هم مدعی شد شاید اینقدر خوب نیست که سیتی را به قهرمانی در اروپا برساند. پپ گواردیولا تاکید کرد هدف مدیران سیتی از استخدام او ارائه بازی زیبا و حضور به‌عنوان مدعی در تمامی مسابقات بوده که این اتفاق در فصول اخیر رخ داده است. 
در نهایت پپ گواردیولا هدف تیمش را فتح لیگ برتر در هفته‌های پیش رو دانسته و به‌نوعی شانس را نیز در رسیدن رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان دخیل دانست. البته حالا و با توجه به تساوی لیورپول مقابل تاتنهام، سیتی از شانس قابل توجهی برای تکرار قهرمانی خود در لیگ برتر برخوردار است. به ندرت در بالاترین سطح فوتبال اروپا چنین اتفاقی رخ می‌دهد، اما پپ گواردیولا 21 دقیقه در دادگاه خبرنگاران تلاش کرد خود را از اتهامات مبرا جلوه دهد. 
برچسب ها: پپ گواردیولا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها