به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب : ۳۳۵۴۳۵
بایرن، پی اس جی، سیتی....

بارسا در سید دوم؛ در انتظار قرعه‌ای سخت برای بلوگرانا

گروه ورزشی: با قطعی شدن سهمیه لیگ قهرمانان برای بارسلونا، آبی اناری ها خود را برای حضوری قدرتمندانه تر در این تورنمنت مهیا خواهند کرد.
بارسا در سید دوم؛ در انتظار قرعه‌ای سخت برای بلوگرانا
بارسلونا دیشب در دیداری حساس برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان، میهمان رئال بتیس بود. آبی اناری ها در نهایت توانستند از این بازی دست پر خارج شده و علی رغم برتری محسوس میزبان، 1-2 برنده شوند.
 

 
آنسو فاتی ابتدا برای بارسا گلزنی کرد و جوردی آلبا نیز با گل دقیقه 94 خود، برتری را به نام بارسا نوشت. به این ترتیب فاصله با تیم پنجم جدول یعنی بتیس به فاصله سه بازی تا پایان فصل به 11 امتیاز افزایش یافت و بارسا در بدترین حالت تیم چهارم خواهد شد. بارسا با 69 امتیاز و یک بازی بیشتر، 5 امتیاز با تیم دوم یعنی سویا فاصله دارد و در سه بازی باقیمانده برابر سلتا، ختافه و ویارئال باید رتبه دومی و سهمیه سوپرکاپ خود را قطعی کند.


 
بارسا فصل بعد در سید دوم لیگ قهرمانان خواهد بود و از حالا می توان برای این تیم یک گروه دشوار را تصور کرد. در سید یک، پی اس جی، بایرن مونیخ، سیتی یا لیورپول، قهرمان لیگ اروپا(فرانکفورت یا رنجرز)، قهرمان ایتالیا(میلان یا اینتر) حاضر خواهند بود و یکی حریف بارسا خواهد شد. لیورپول که در لیگ برتر احتمال نایب قهرمانی اش بیشتر است، اگر در لیگ قهرمانان عنوان نخست را کسب کند، در سید یک قرار خواهد گرفت.  آبی اناری ها همچنین با دورتموند، مارسی، یوونتوس، چلسی، تاتنهام، لایپزیش و لیورپول(اگر نه قهرمان لیگ برتر شود نه لیگ قهرمانان) برخورد نخواهد کرد.
بارسا فصل قبل در گروه بایرن، بنفیکا و دیناموکیف حضور داشت ولی با کسب رتبه سوم به لیگ اروپا سقوط کرد. تیم تحت هدایت ژاوی در یک چهارم نهایی این رقابت ها نیز با شکست از آینتراخت فرانکفورت حذف شد.
برچسب ها: بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها