به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ساعت ۱۷:۵۸
کد مطلب : ۳۳۵۴۳۸

سرنوشت فصل بعد رونالدو مشخص شد!

گروه ورزشی: سرالکس فرگوسن از کریستیانو رونالدو خوسته حداقل یک فصل دیگر در اولدترافورد باقی بماند.
سرنوشت فصل بعد رونالدو مشخص شد!
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی پس از امضای قرارداد در سن ۱۸ سالگی به‌مدت ۶ فصل در اولدترافورد زیر نظر سر الکس فرگوسن، سرمربی افسانه‌ای این تیم بازی کرده و به افتخارات زیادی از جمله فتح لیگ قهرمانان دست یافت. در نهایت و پس از ۱۲ سال دوری و بازی برای تیم‌هایی چون رئال مادرید و یوونتوس، رونالدو تابستان گذشته دوباره به یونایتد بازگشت و سرالکس فرگوسن باز هم در این انتقال تاثیرگذار بود، زیرا در واقع او بود که رونالدو را متقاعد کرد راهی منچسترسیتی نشده و با خانه بازگردد.
سرنوشت فصل بعد رونالدو  مشخص شد!
ستاره پرتغالی در این فصل 24 بار در 38 بازی گلزنی کرده که بیش از دو برابر تعداد گل‌های دیگر بازیکنان این تیم است. اما عملکرد درخشان رونالدو نیز برای نجات فصل ضعیف این تیم کافی نبوده، زیرا شیاطین سرخ نتوانستند به لیگ قهرمانان صعود کنند و با کمترین امتیاز خود در تاریخ لیگ برتر این فصل را به پایان خواهند رساند.
نشریه میرر مدعی شد رونالدو در روزهای اخیر چند بار جلساتی آنلاین با سرالکس فرگوسن داشته و در مورد آینده خود با او صحبت کرده است. جالب اینجاست فرگی از رونالدو خواسته حداقل یک سال دیگر در این تیم باقی مانده و از میراث خود در اولدترافورد محافظت کند. همچنین اخبار حاکی از آن است که خود رونالدو نیز بی میل به ماندن نیست، اما همه چیز در بعد از جلسه با سرمربی جدید رقم می‌خورد.
غیبت در لیگ قهرمانان بدترین خبر ممکن است برای رونالدویی است که قصد داشت در سال‌های آخر دوران ورزشی خود، فاصله را با لیونل مسی و دیگر بازیکنان در صدر جدول گلزنان افزایش دهد. اریک تن هاگ در تابستان امسال هدایت یونایتد را برعهده گرفته و تلاش خواهد کرد تا شرایط بغرنج این باشگاه در سال‌های اخیر را متحول سازد.
سرنوشت فصل بعد رونالدو  مشخص شد!
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها