به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب : ۳۳۵۴۴۹
چیزی از ملت ایران باقی نمانده است!

نماينده مجلس: اين روزها فقط بد و بيراه و آه و نفرين از مردم می‌شنويم!

نماينده مجلس: اين روزها فقط بد و بيراه و آه و نفرين از مردم می‌شنويم!
گروه سیاسی: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۸ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی که درخصوص گزارش وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی در مورد حذف ارز آرد صنف و صنعت سخن می گفت، اظهار داشت: در آغاز مجلس یازدهم نطقی داشتم و تاکید کردم که نه مجلس کاره ای است و نه دولت، و در این رابطه دولت بابصیرت، بی بصیرت، انقلابی، منحرف، اصلاح طلب و اصولگرا؛ حریف رانتخواران  و مافیایی که خودروی چینی را ۳ برابر قیمت کشورهای همسایه می فروشند، نمی شوند! همین مافیا هم در حوزه یارانه وجود دارد.

جلیل رحیمی جهان‌آبادی ادامه داد: یارانه مردم سال هاست که ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است، قیمت چه کالایی در این کشور ثابت مانده که یارانه مردم ثابت مانده است؟ به فرض اینکه یارانه آرد بدهید، یارانه افزایش قیمت سایر کالاها چه می شود؟ نماینده مردم تربت‌جام و تایباد و باخرز و صالح آباد در مجلس یازدهم: چیزی از ملت باقی نمانده و این روزها که به حوزه انتخابیه سفر کرده ایم با بد و بیراه و نفرین مردم مواجه شده ایم. دولت ناتوان از اداره امور کشور است و مجلس باید به عنوان نهاد نظارتی و قانونگذار دخالت کند، نه نطق. باید سوال شود که چرا خودرو ۴ و ۵ برابر کشورهای همسایه شده است؟ چرا باید به بهانه قاچاق و جنگ اوکراین، آرد که معاش حداقلی مردم است را از آنها بگیریم؟ مردم روزی حسرت خانه ها، خودروها و زندگی مردم کشورهای همسایه را می خوردند و در حال حاضر حسرت نان خوردن آنها را. عراق و افغانستان اشغال شده، چند درصد پول آنها سقوط کرده است؟ چرا خودمان را سرگرم می کنیم و اساسی ترین مشکل کشور را فراموش کرده ایم؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اقتصاد ما، اقتصاد رانت، مافیا و دولتی است، تصریح کرد: هر دولتی چه اصلاح طلب، اصولگرا و چه انقلابی بیاید، نمی تواند کاری کند. نمایندگان شاهد بودند که رهبر معظم انقلاب از کیفیت و قیمت خودروها انتقاد کردند، اما آیا کسی حریف مافیای خودرو شد؟ دیوار ملت مانند دیوار نمایندگان ملت کوتاه شده و هر کس هر اشتباهی می کند، به خانه ملت و مجلس می تازند!! در این رابطه باید از اختیارات نظارتی و قانونگذاری استفاده و با رانت فساد و اقتصاد دولتی و بیمار مبارزه کنیم، نباید اجازه داد که بیش از این به ملت فشار بیاید، زیرا آنها تاب تحمل هیچ افزایش قیمتی را ندارند.
مرجع : ایلنا

ایوب
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ۱۹:۰۲
یک جمله بسیار خنده دار
مجلس در راس امور است
جمله دقیق تر..... (387000)
۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ۲۱:۱۸
اگر اه نفرین اثر داشت در جنگ ایران وعراق در جنگ اوکراین در همین اوضاع ایران اثر میذاشت روز به روز پول دار تر گردن ها کلفت تر ظلم بیشتر ودروغ بیشتر فقط خداوند یک عقل سالم به ملت ها بده تا با آگاهی تصمیم بگیرند که کی راست می‌گوید وکی دروغ (387010)
۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ۲۱:۲۲
وقتی مسولین ما مثل آب خوردن دروغ میگن نفرین اه ناله به اندازه یک سر سوزن اثر ندارد اگر اثر داشت ظلم های که به مردم می‌شد حالا باید سوسک میشدن (387011)
۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ۲۲:۴۳
قبلا هم مردم بهتون فحش و بد و بیراه میگفتند ولی الان تو روتون میگند (387021)
۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ۰۰:۰۹
به نام خدا

با سلام و عرض ادب خدمت سران اصلاحات و طیف نزدیک به مرحوم هاشمی و دکتر روحانی و دکتر لاریجانی مطلبی را عرض می نمایم.

با توجه به اینکه کشور در شرایط سخت تحریم نیاز به همدلی دارد از شما می خواهم که در ایدئولوژی اصلاح طلبانه تغییر حاصل کنید و با توجه به اینکه رقیب شما اصولگرا هستند به فکر ایجاد یک جریان محافظه کار مبتنی بر شکوه دوران صفویه بروید تا علاوه بر روشنفکران بتوانید مرجعیت و قشر مذهبی جامعه را همراه کنید و در انتخابات مجلس دوازدهم حضور فعال داشته باشید.

از شما می خواهم که دانش (387030)
۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ۰۰:۱۴
بریتانیایی ها با روی کار آوردن رضا میر پنج و ایدئولوژی باستان گرایی و مدرنیته آمرانه به اصطلاح خودشان ایران را شبهه مدرن کردند و یک کشور با اقتصاد تک محصولی نفتی و وارد کننده کالا تحویل دادند!
امروز باید یک جریانی در راستای اهداف انقلاب اسلامی کار را به دست بگیرد که ایدئولوژی بر اساس شکوه دوران صفویه تشکیل دهد و بیاید خودباوری را به ملت تزریق کند.بیاید بین همه ی اقشار مردم به خصوص مرجعیت و قشر مذهبی و قشر روشنفکر و سایرین اجماع ایجاد کند برای حل مشکلات!
این ایدئولوژی سکولار نیست! (387031)
۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ۰۰:۲۷
یک قرن می گذرد نه اسلام را داریم و نه مدرنیته را !
توسعه از دل مدرنیته میگذرد وقتی با دین سازگار نیست باید به سمت نسخه سازگار با دین حرکت کنیم.
راه حل : نوآوری بومی در چارچوب فقه است. (387036)
۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ۰۰:۲۷
یک قرن می گذرد نه اسلام را داریم و نه مدرنیته را !
توسعه از دل مدرنیته میگذرد وقتی با دین سازگار نیست باید به سمت نسخه سازگار با دین حرکت کنیم.
راه حل : نوآوری بومی در چارچوب فقه است. (387037)
۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ۰۰:۳۴
نمی خواهم مثل تقی زاده ها به غرب نگاه کنم و تقلید کنم!
فقط می خواهم بگویم ای کاش یک نخست وزیر مثل چرچیل در بین مسئولین داشتیم.
او عضو حزب محافظه کار بریتانیا و مورد اجماع چپ و راست و ملکه بود و با رو راستی با مردم خودش صحبت می کرد و علیه دشمنان کشورش ایستادگی میکرد! (387038)
۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ۰۱:۰۳
شما اصلاح طلبان به جای اینکه رضاخان رو الگوی توسعه قرار بدهید و توسعه توسعه کنید در صورتی که یک مقلد تمام معنا هستید باید یک حزب محافظه کار در برابر اصولگرایان تشکیل دهید با یک ایدئولوژی دینی فراگیر که جمع بین مذهبیون و روشنفکران باشد (387039)
۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ۰۵:۲۷
اه مظلوم بی جواب نمیمونه. (387043)
۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ۱۹:۰۸
آقای رحیمی ببین ، امروز هم گلایه رهبری از خودروساز هایی که از شعار تولید ملی غلط استفاده کردند تکرار شد ، رهبری چند ماه پیش هم تذکر داد و گفت مدیران از دخالت در کار اقتصادی اجتناب کنند، اما خودروساز از مجلس با سخنان اتو کشیده نگرانی ندارد چرا ؟ ، مجلس قبل که 2 نفر از نمایندگان هم خودشان بخشی از برنامه بازار خودرو بودند ! عضو اکیپ نظارت بر صنعت هم بودند ! ، بهتر از همه ما از فساد ستیزی نطق مجلسی میکردند ! الان اگر برخی اراده میکردند آدرس انواع جمشید بسملله و وحید مظلومین قاطعانه میآورند ! (387114)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها