به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۵۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۳۳۵۵۰۳

حمام خون بازار رمزارزها

حمام خون بازار رمزارزها
گروه اقتصادی: حمایت‌های مهم بیت‌کوین یکی یکی در حال از دست رفتن هستند و امروز هم حمایت ۳۴ هزار دلار از دست رفت. حمایت بعدی بیت‌کوین محدوده ۳۲ هزار دلار است و اگر این محدوده هم از دست برود تنها حمایت روانی ۳۰ هزار دلار می‌ماند. بازار روند نزولی شدیدی دارد و در هفته گذشته بیت‌کوین و اتریوم بیش از ۱۳ درصد ریزش کردند.

در نمودار روزانه بیت‌کوین سیگنال فروش اندیکاتور مکدی از زمانی که ریزش بیت‌کوین از ۴۶ هزار دلار روع شد پابرجا است. از طرفی شاخص مقاومت نسبی هم روندی نزولی پیدا کرده و در حال جرکت به سمت محدوده اشباع فروش است.۵ کندل آخر بیت‌کوین در نمودار روزانه نزولی بودند و این کندل‌ها در کف کانال بولینگرباند قرار دارند.
پیش‌بینی‌ها از قیمت بیت‌کوین زیاد است. برخی می‌گویند بیت‌کوین به کانال ۲۰ هزار دلار سقوط می‌کند و برخی دیگر عقیده دارند و که ریزش نهایتا تا ۳۰ هزار دلار ادامه دارد.

در حالت کلی به نظر می‌رسد بیت‌کوین در چند ماه آینده روندی نوسانی خواهد داشت و ماه‌های بعدی برای بیت‌کوین بسیار متزلزل است. چون به نظر می‌رسد که فدرال رزرو در مبارزه با تورم بسیار جدی است.اما برخی هم عقیده دارند که احتمالا این ریزش آخرین ریزش بازار باشد. اگر بازار بخواهد برگردد باید مقاومت محدوده ۴۲ هزار دلار را بشکند و در این صورت می‌توانیم بگویم احتمال برگشت وجود دارد.ارزش بازار رمزارزها به هزار و ۵۰۰ میلیارد دلار رسیده و این یعنی ارزش بازار از زمانی که بیت‌کوین در اوج قیمتی خود قرار داشت نصف شده است.
مرجع : تجارت نیوز
برچسب ها: رمز ارز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها