به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۳۳۵۵۴۰

استقلال برای قهرمانی در مسیر درستی است

استقلال برای قهرمانی در مسیر درستی است
گروه ورزشی: پیشکسوت استقلال می گوید این تیم برای قهرمانی به حداکثر امتیازات نیاز دارد.به گزارش ایلنا، عبدالصمد مرفاوی پیشکسوت استقلال با وجود تساوی مقابل سپاهان در بازی حساس هفته بیست و پنجم معتقد است آبی‌ها در مسیر درستی برای کسب عنون قهرمانی حضور دارند.

بازی استقلال و سپاهان چطور بود؟
سپاهان از نظر آمادگی جسمانی به خاطر حضور در لیگ قهرمانان آسیا از شرایط خوبی برخوردار بود، اما از نظر روحی و روانی به دلیل حذف از این رقابت‌ها وضعیت مناسب و ایده‌آلی را نداشتند. استقلال نیز بعد از شکست مقابل نساجی در جام حذفی از 22 فروردین تا 14 اردیبهشت بازی رسمی و جدی انجام نداده بود. بر همین اساس بازیکنان استقلال نسبت به سپاهان آنچنان از نظر آمادگی در شرایط خوبی نبودند. در کل اما بازیکنان استقلال خوب بازی را آغاز کردند و هر دو تیم نشان دادند برای برد آمده‌اند.

از عملکرد خط حمله انتقاد می‌شود؟
بهتر بود استقلال با تمرکز بیشتری در لحظات مهم حمله می‌‌کرد و زهر خود را می‌ریخت. آبی‌ها در ضدحملات می‌توانستند بهتر کار کنند اما ماجرا متفاوت شد و سپاهانی‌ها روی ضدحمله گل زدند. خط هافبک‌های دو تیم نتیجه را تعیین کردند. هم در زمینه موقعیت‌سازی و هم جنگ‌های تن به تن برای توقف حریف. بازی خوبی را شاهد بودیم.

به نظر شما پس کسب یک امتیاز منطقی بود؟
بله، فکر می‌کنم استقلال راه خوبی می‌رود و در مسیر درستی است. هرچند شرایطش مانند یک خط ممتد شده اما کاملا به ادامه لیگ امیدوارم و فکر می‌کنم می‌تواند به خوبی عمل کند و در بازی‌های بعدی موفق باشد. درست است بازی‌های بعدی به اندازه این دیدار سخت نیستند اما هیچ بازی آسانی وجود ندارد. به نظرم نباختن واقعا مهم است اما بردن اهمیت بیشتری دارد.

فاصله 4 امتیازی با پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنید؟
به هرحال استقلال 6 بازی فینال داشته که یکی از آن‌ها به پایان رسید. در 5 بازی پیش رو همه چیز در اختیاز خودش است و باید برنده شود تا فاصله را حفظ کند. قهرمانی در دستان استقلال است. در غیر این صورت برای تیمی که در صدر جدول است حساسیت‌‌های ویژه ای به وجود می‌‌آید و کارش سخت می‌شود. اما از آنجا که کادرفنی و بازیکنان استقلال با تجربه و کارکشته هستند می‌توانند شرایط را درک کنند و دستاوردهای خودشان را از دست ندهند.

به نظر شما استقلال می‌تواند به عنوان قهرمانی برسد؟
استقلال یک دیدار حساس دیگر هم با فولاد خوزستان دارد و نتیجه آن بازی هم خیلی مهم است. در مجموع از 15 امتیاز باقی مانده در این 5 بازی، کسب حداکثر امتیازات برای قهرمانی نیاز است و این موضوع قطعاً برای بازیکنان استرس‌زا خواهد بود، اما پرسپولیس نیز در این دیدارها، برای کمتر کردن فاصله خودش با استقلال همین قدر استرس دارد. هفته‌های باقیمانده لیگ برای هر دو تیم بسیار سخت است و مطمئناً استقلال دیگر امتیاز از دست نمی‌دهد.
برچسب ها: استقلال
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها