به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۳۳۵۵۴۸

پدر ستاره چلسی مشکل جدید توخل

گروه ورزشی: درگیری‌های عجیب توماس توخل، سرمربی چلسی، با بازیکنان این تیم همچنان ادامه دارد.
پدر ستاره چلسی مشکل جدید توخل
توماس توخل اولین فصل حضور کاملش روی نیمکت چلسی را به خوبی آغاز کرد و توانست نمایش قابل قبولی را ارائه دهد. 
با این حال رفته رفته شرایط برای آنها تغییر کرد و حواشی ایجاد شده پیرامون این تیم و البته درگیری بازیکنان با کادر فنی و در راس آنها این سرمربی آلمانی باعث شد که چلسی کمی به سمت حواشی کشیده شود. 
روملو لوکاکو که فصل گذشته با اینتر جام قهرمانی لیگ ایتالیا را بالای سر برده بود، پس از اختلافاتی که با مدیران این تیم پیدا کرد تصمیم گرفت بار دیگر به چلسی برگردد و با امضای قراردادی هنگفت پیراهن این تیم را به تن کند. 
انتظار می‌رفت که این مهاجم بلژیکی درخشش خود را در لیگ برتر نیز تکرار کند اما این اتفاق رخ نداد و چند هفته عدم موفقیت او در باز کردن دروازه حریفان با انتقادها و اعتراضاتی روبرو شد که در نهایت منجر به نیمکت‌نشینی این بازیکن شد. 
لوکاکو همچنین در مصاحبه‌ای اعلام کرد که سیستم مورد استفاده توخل با توانایی‌های او سازگاری ندارد و به همین دلیل نتوانسته در استمفوردبریج موفق شد و دوست دارد به اینتر برگردد. اظهاراتی که چندان به مذاق توخل خوش نیامد و باعث شد مدیران چلسی این بازیکن را از مصاحبه با رسانه‌های ایتالیای منع کنند. 
 

این پایان حواشی این فصل چلسی نبود و قرار گرفتن رومن آبراموویچ در فهرست افراد تحریم شده از سوی دولت انگلیس به واسطه حمله نظامی روسیه به اوکراین، کار را عملا برای این تیم بسیار دشوار کرد. 
در جدیدترین حاشیه ایجاد شده در بیرون از زمین برای چلسی و این مربی آلمانی، پدر کریستین پولیشیچ چند روز قبل در صفحه توییترش نوشت:« نکته ناراحت‌کننده این است که او این باشگاه، هم تیمی‌هایش و لندن را دوست دارد... او قلب و روحش را برای این که به بازیکنی حرفه‌ای تبدیل شود گذاشته است. زندگی پستی و بلندی دارد پسرم... شش ماه مهم در پیش است.»
انتقادهای بسیاری به او به خاطر انتشار این توییت در میانه فصل شد و همین موضوع باعث شد که پدر پولیشیچ توییتش را خیلی زود پاک کند اما با این حال، رسانه‌ها گمانه‌زنی‌هایی را درباره احتمال جدایی این بازیکن در پایان فصل مطرح کردند چون مشخصا او از شرایطی که در حال حاضر در این تیم دارد و نیمکت‌نشینی‌اش راضی نیست.
 

حالا توماس توخل در واکنش به این اظهارات گفته:« برای من مهم نیست که آیا پدر این بازیکن من را دوست دارد یا خیر. این که بازیکنی از شرایط ناراحت باشد طبیعی است. ما دلایل خودمان را برای انتخاب ترکیب اصلی داریم.»
با این حال سرمربی چلسی تاکید کرده که مشکلی با این بازیکن ندارد و اظهار داشت:« شما هرگز چهره شادی از بازیکنانی که انتخاب نمی‌شوند نمی‌بینید. بین من و کریستین هیچ مشکلی وجود ندارد. او در بعضی از دیدارها تاثیرگذاری قابل توجهی داشته است. من اصلا از توییت پدر او خبر نداشتم. واکنش کریستین با پدرش متفاوت بوده و او در چند هفته اخیر بسیار قدرتمند و مثبت ظاهر شده است.»
به نظر می‌رسد که توخل بیشتر از هر کس دیگری از پایان فصل جاری خوشحال است و امید دارد که در چند هفته‌ای که تا آغاز تمرینات پیش فصل فرصت است بتواند با همکاری مالک جدید این باشگاه، شرایط این تیم را تا حد زیادی بهبود ببخشد.
برچسب ها: چلسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها