به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۳۳۵۵۵۳

مالدینی: فشار روی میلان خیلی زیاد است

گروه ورزشی: پائولو مالدینی، مدیر فنی میلان، معتقد است که تیمش ثابت کرده می‌تواند فشاری را که روی آنها قرار دارد، مدیریت کند.
مالدینی: فشار روی میلان خیلی زیاد است
میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و ششم لیگ ایتالیا به مصاف هلاس ورونا رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
آنها به کسب سه امتیاز این بازی بسیار نیاز داشتند، چرا که پیش از این اینتر موفق شده بود امپولی را از سر راه بردارد و شاگردان استفانو پیولی باید برای تداوم صدرنشینی و حفظ اختلاف با اینتر در این بازی به پیروزی می‌رسیدند. 
ورونا در این بازی موفق شد گل اول را به ثمر رسانده و از روسونری پیش بیفتد اما در نهایت این میلان بود که توانست گل خورده را جبران کند و این دیدار حساس را با برد پشت سر بگذارد. 
 

مالدینی پس از پایان بازی به تلویوزیون میلان گفت:«با اشتیاق بسیاری که در اطراف ما وجود  دارد، نکته مهم این است که تلاش کنیم و بتوانیم کاملا آرام بمانیم. این بازی برخلاف دیدار برابر لاتزیو بود، ما بسیار خوب شروع کردیم و در 20 تا 25 دقیقه ابتدایی بازی تسلط کاملی بر توپ و میدان داشتیم و گلی با اختلاف بسیار کم آفساید اعلام شد.»
او با اشاره به بازگشت موفقیت‌آمیز تیمش به این بازی اظهار داشت:«اگر شما در این موقعیت عقب بیفتید و آماده نباشید، ممکن است بحرانی در تیم ایجاد شود. وقتی دیدارهای کمی باقی مانده و شما می‌توانید خط پایان را ببینید، اگر این تیم نتواند واکنش عاقلانه‌ای نشان دهد، ممکن است همه چیز از دست برود.»
ستاره سابق میلان با ابراز رضایت از عملکرد  بازیکنان این تیم اضافه کرد:«من واقعا باید به بازیکنان تبریک بگویم. هر کاری که از آنها خواسته شده بود انجام دادند. فشار زیادی روی ماست اما نشان دادیم که می‌توانیم آن را مدیریت کنیم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها