کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ماکت آیفون 14 پرومکس طراحی آن را لو داد

فرارو , 19 ارديبهشت 1401 ساعت 13:21


گروه فناوری:به تازگی یک ماکت ساختگی افشا شده است که نشان می‌دهد اندازه سوراخ‌های پانچ آیفون ۱۴ پرو مکس چقدر است.یکی از افشاگران دنیای فناوری با نام مستعار، ShrimpApplePro، اولین کسی بود که در مورد طراحی جدید آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس گزارش داد. امروز تصاویری از یک ماکت با چاپ سه بعدی آیفون ۱۴ پرو مکس به اشتراک گذاشته شده است. این ماکت احتمالاً بر اساس مشخصاتی است که اپل برای سازندگان لوازم جانبی ارسال کرده است و به ما ایده‌ای از تغییراتی که مدل جدید به همراه خواهد داشت ارائه می‌دهد.

 
اگرچه قبلاً ماکت‌های سری آیفون ۱۴ را دیده‌ایم، اما این اولین باری است که می‌بینیم یک ماکت با دو سوراخ پانچ ارائه شده است. می‌دانید که قرار است دو سوراخ پانچ (یکی به شکل بیضی و یکی به شکل دایره) جایگزین بریدگی ناچ در مدل‌های پرو شود. همانطور که گزارش‌های اخیر نشان داده‌اند، سوراخ‌هایی که دوربین جلو و فناوری Face ID را در خود جای می‌دهند، کمی بزرگ‌تر از آنچه که ما به دیدن آن عادت کرده‌ایم، خواهند بود.
 
به نظر می‌رسد اپل فقط قسمت بی استفاده اطراف عناصر موجود در بریدگی ناچ را حذف کرده است. نکته دیگری که به نظر می‌رسد با ارائه این ماکت فاش شده است، این است که آیفون ۱۴ پرو مکس نسبت تصویر کشیده تری نسبت به آیفون ۱۳ پرو مکس دارد. این مطابق با گزارش‌ها و تصاویری است که گفته بودند گوشی جدید می‌تواند کشیده‌تر باشد تا طراحی پنل جلویی جدید را در خود جای دهد. ظاهرا این نسبت از «۱۹.۵ به ۹» به «۲۰ به ۹» تغییر کرده است. این ماکت همچنین توضیح می‌دهد که چرا آیفون ۱۴ پرو مکس لبه‌های متفاوتی دارد.
 
این تصاویر همچنین شایعاتی را تایید می‌کند که گفته بودند آیفون ۱۴ پرو مکس برآمدگی دوربین بزرگتری خواهد داشت. گفته می‌شود ابعاد این دستگاه برای ایجاد فضا برای دوربین جدید ۴۸ مگاپیکسلی که جایگزین سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی خواهد شد، افزایش یافته است. به همین دلیل است که قاب آیفون ۱۳ پرو مکس با مدل ساختگی ۱۴ پرو مکس مطابقت ندارد. این در حالی است که اندازه صفحه نمایش هر دو مدل ۶.۷ اینچ است.اگرچه در تصاویر واضح نیست، اما ممکن است این گوشی حاشیه‌های باریک‌تری نسبت به مدل ۲۰۲۱ داشته باشد. این‌ها مواردی بود که در مورد طراحی جدید آیفون ۱۴ پرو مکس گفته شده است.
 
همچنین شایعه شده است که مدل‌های پرو تراشه سریع‌تر A16 Bionic را دریافت می‌کنند که از نظر تئوری باید آن‌ها را سریع‌تر و کارآمدتر کند.همچنین انتظار می‌رود که کل سری ۱۴ مجهز به دوربین جلوی بهتری باشد و گفته می‌شود قابلیت ارسال پیام‌های اضطراری از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای نیز اضافه شده است. این تغییرات می‌تواند گوشی‌های سری آیفون ۱۴ را به بهترین گوشی‌های سال ۲۰۲۲ تبدیل کند. همانطور که قبلاً شنیده اید، ظاهرا آیفون ۱۳ مینی ۵.۴ اینچی با مدل ۶.۷ اینچی آیفون ۱۴ مکس جایگزین خواهد شد.انتظار می‌رفت اپل گوشی‌های جدید خود را در ماه سپتامبر معرفی کند، اما با توجه به وضعیت قرنطینه فعلی در چین که بزرگترین شرکت مونتاژکننده آیفون را تحت تاثیر قرار داده است، به احتمال فراوان شاهد تاخیر در راه اندازی این مدل‌های جدید باشیم.


کد مطلب: 335579

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/335579/ماکت-آیفون-14-پرومکس-طراحی-لو

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir