به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب : ۳۳۵۶۱۵

روسیه در شر و نفرت تنهاست

روسیه در شر و نفرت تنهاست
گروه بین الملل: رئیس جمهور اوکراین گفت:اوکراین بخشی از جهانی آزاد و یک اروپای متحد است درحالیکه روسیه در شر و نفرت تنهاست.
 ولودیمیر زلنسکی، گفت: من مطمئنم که امروز اوکراین نشان داده که ما بخشی از یک جهان آزاد و یک اروپای متحد هستیم. این تضاد آشکار با انزوای مسکو در شر و نفرت است که همگان فردا آن را خواهند دید.وی افزود: اصلی‌ترین چیزی که امروز احساس کردم این است که حتی تمایل بیشتر جهان برای کمک به ما وجود دارد چون برای تمام جهان آزاد، این مساله مشخص است که اوکراین طرف خیر در این جنگ است و روسیه بازنده خواهد شد چرا که شر همیشه بازنده است.
زلنسکی همچنین تاکید کرد: روسیه همه چیزهایی را که فاتحان جنگ دوم جهانی گرامی داشتند، به فراموشی سپرده است. روسیه تمام چیزهایی را که برای فاتحان آن جنگ مهم بود، فراموش کرده است. اما اوکراین و بقیه جهان آزاد آن را به خاطر می‌سپارند. هیچکس فراموش نمی‌کند. ما آن جنگ (جهانی دوم) را بردیم و در این یکی هم پیروز می‌شویم. اوکراین در این جنگ پیروز می‌شود.
همچنین رئیس جمهور اوکراین در پست تلگرامی خود نوشت: ما برای آزادی فرزندانمان در حال مبارزه هستیم و پیروز هم می‌شویم. ما هرگز آنچه را که پیشینیانمان در جنگ دوم جهانی انجام دادند فراموش نمی‌کنیم که در آن بیش از هشت میلیون اوکراینی کشته شدند. خیلی زود ما در اوکراین دو روز را برای پیروزی جشن می‌گیریم.

 
برچسب ها: اوکراین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها