کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روسیه چیزی برای جشن گرفتن ندارد

19 ارديبهشت 1401 ساعت 15:41


گروه بین الملل: سفیر آمریکا در سازمان ملل با استناد به آنچه شکست‌های روسیه در جنگ با اوکراین خواند، گفت که این کشور در مناسبت موسوم به "روز پیروزی" (سالگرد غلبه شوروی بر آلمان نازی در پایان جنگ جهانی دوم) "چیزی برای جشن گرفتن" ندارد.
 لیندا توماس-گرینفیلد، گفت که روسیه جنگ در اوکراین را تشدید کرده است، جنگی که تاکنون برای نزدیک به سه ماه طول کشیده و "بخشی از این تشدید درگیری نتیجه شکست‌های آنها بوده است."
وی خاطر نشان کرد: آنها نهم مه چیزی برای جشن گرفتن ندارند. آنها موفق به شکست اوکراینی‌ها نشده‌اند. آنها در چند دسته کردن جهان یا چند دسته کردن ناتو موفق نبوده‌اند. آنها فقط موفق شده‌اند خود را در سطح بین‌المللی منزوی کنند و به یک کشور مطرود در سراسر جهان تبدیل شوند. بنابراین چیزی که جشن می‌گیرند عدم موفقیت خودشان است.وی گفت روسیه "تبعات حمایت ما از اوکراینی‌ها را احساس کرده است.وی افزود: دولت روسیه به اوکراین حمله کرد. آنها این جنگ را آغاز کردند. آنها به مردم اوکراین حمله می‌کنند. و ما از ابتدا تاکید داشته‌ایم که از اوکراین حمایت خواهیم کرد. ما امکانات لازم را به آنها برای مبارزه در این جنگ ارائه خواهیم کرد. و آنها در میدان هستند و روس‌ها را عقب می‌رانند. بنابراین ما به ارائه انواع حمایت‌های مورد نیاز آنها ادامه خواهیم داد.او ادامه داد: ما اطلاعاتی را در اختیار آنها قرار می‌دهیم تا بتوانند از خود در برابر تجاوز روسیه دفاع کنند و همچنین آنها را در موقعیتی قرار می‌دهیم که در میز مذاکره علیه روس‌ها قوی‌تر باشند. نحوه استفاده از این اطلاعات به آنها بستگی دارد.


 


کد مطلب: 335617

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/335617/روسیه-چیزی-جشن-گرفتن-ندارد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir