به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب : ۳۳۵۶۲۳
گزارش اکیپ:

خشم امباپه از تهدیدهای رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه

گروه ورزشی: مصاحبه اخیر رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه علیه کیلیان امباپه، به شدت او را خشمگین کرده است.
خشم امباپه از تهدیدهای رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه
طبق روال همیشگی فدراسیون فوتبال فرانسه، دو ماه پیش یکی از برنامه‌های بازاریابی برای تیم ملی فرانسه در تمرین این تیم، ترتیب داده شده بود. با این حال نشریه اکیپ گزارش داد که کیلیان امباپه در آن حضور پیدا نکرده و از آن امتناع کرده است. این اتفاق در حالی رخ داد که دیگر ستاره‌های فرانسوی بدون مشکل در این برنامه حضور پیدا کردند.

 
این جلسه از مدت‌ها قبل برنامه ریزی شده بود و اسپانسرهای زیادی در آن شرکت داشتند. همچنین نیاز به گفتن نیست که فدراسیون فوتبال فرانسه از این اقدام امباپه ناراحت شده است. در نهایت مشخص شد که امباپه به دلیل مشکلات مربوط به حق پخش تصویری، قصد ندارد در پروژه های تبلیغاتی تیم ملی کشورش حاضر باشد.
دو روز پیش نوئل لوگرا رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه در مصاحبه ای تند اعلام کرد که اگر امباپه به این حرکت خود ادامه دهد، به خاطر حضور در تیم ملی دستمزد دریافت نخواهد کرد و پاداشی نیز در صورت کسب عناوین قهرمانی به وی تعلق نمی گیرد.

طبق ادعای اکیپ، امباپه به قدری از مصاحبه لوگرا عصبانی شده که قصد انتشار بیانیه ای برای پاسخگویی به وی را داشت اما در نهایت پس از مشورت با وکیل خود منصرف شده است.
امباپه به خصوص درک نمی کند چرا لو گرا به جنبه اقتصادی قضیه کرده در حالی که انگیزه او برای شرکت نکردن در این نوع رویدادها ارتباطی به پول ندارد، بلکه به حق تصویر مربوط می‌شود. به گزارش اکیپ، اگر امباپه در نهایت از فعالیت های تجاری فدراسیون حذف شود، او برای حل این معضل با لوگرا وارد مذاکره نخواهد شد.
برچسب ها: کیلیان امباپه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها