به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۳۳۵۶۲۴

حتی با باخت در فینال کوپا؛ آلگری در یووه می‌ماند

گروه ورزشی: باشگاه یوونتوس تصمیمی برای برکناری مکس آلگری، سرمربی این تیم، حتی در صورت شکست در فینال کوپا ایتالیا ندارد.
حتی با باخت در فینال کوپا؛ آلگری در یووه می‌ماند
آلگری تابستان گذشته پس از برکناری آندره‌آ پیرلو بار دیگر به این تیم برگشت اما فصل آسانی را در این تیم سپری نکرده است. 
او مجبور شد در آستانه شروع فصل کار را بدون کریستیانو رونالدو آغاز کند و مصدومیت فدریکو کیه‌زا، وینگر ایتالیایی، در اواخر ژانویه نیز کار را برای این مربی در خط حمله دشوارتر کرد و باعث شد که دست این مربی بسته‌تر از قبل شود. 
کالچومرکاتو پیش از این مدعی شده بود که هدف حداقلی یوونتوس برای این فصل کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بوده که تیم آلگری موفق شده به آن دست پیدا کند. 
 

اگر شاگردان این مربی ایتالیایی موفق شوند جام قهرمانی کوپا ایتالیا را نیز بالای سر ببرند، نکته مثبت و ارزشمندی در پرونده او به ثبت خواهد رسید اما حتی اگر این قهرمانی به دست نیاید نیز جایگاه آلگری روی نیمکت یووه متزلزل نخواهد بود و مدیران این باشگاه تصمیمی برای قطع همکاری با او ندارند.
مدیران این باشگاه ایتالیایی عمیقا باور دارند که آلگری توانایی مدیریت این تیم در طول دوران گذار را دارد و به همین دلیل قصد دارند حداقل تا پایان مدت زمان قرارداد سه ساله‌ای که با این مربی به امضا رسانده‌اند از حضور او روی نیمکت یوونتوس استفاده کنند. 
آنها معتقد هستند که اگر آلگری فرصت کافی برای ساخت پروژه جدید یووه در تورین را داشته باشد، می‌تواند این تیم را به موفقیت‌های بزرگی در سال‌های آینده برساند و همین باعث شده که نتیجه فینال کوپای این فصل در تغییر سرمربی تاثیری نداشته باشد.
برچسب ها: یوونتوس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها