کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فورد E-Transit ۲۰۲۳ با حداکثر برد ۳۸۰ کیلومتر معرفی شد

19 ارديبهشت 1401 ساعت 18:09


گروه اقتصادی:تولید فورد E-Transit سفارشی، سال آینده در ترکیه آغاز می شود.فورد پرو  برای اولین بار در نیمه دوم آوریل، ون الکتریکی جدید خود را به نمایش گذاشت.  خودروی الکتریکی مورد بحث E-Transit سفارشی زیر مجموعه E-Transit بزرگتر قرار دارد. در مقایسه با Transit سفارشی با موتور ICE، بزرگترین تغییرات در قسمت جلو اعمال شده است، جایی که E-Transit سفارشی دارای یک جلوپنجره جدید است که توسط چراغ‌های LED کاملاً بازطراحی شده احاطه شده است.
 

سمت راست سپر دارای درگاه شارژ است، در حالی که در سمت چپ جلوپنجره نشان "E" قرار دارد. گرافیک جدید چراغ‌های جلو در قسمت عقب که نشان‌های «E Transit» و «سفارشی» سیاه شده اند، منعکس شده است.
فورد در مورد مشخصات فنی می‌گوید E-Transit سفارشی می‌تواند تا ۳۸۰ کیلومتر بین شارژ را طی کند. به خاطر داشته باشید که رقم محدوده نهایی نیست، بلکه تخمین شرکت بر اساس چرخه WLTP است. باید دید که آیا از همان بسته باتری ۶۸ کیلووات ساعتی E-Transit استفاده خواهد کرد یا خیر؛ این خودرو از شارژ سریع DC پشتیبانی می‌کند.
 
 جزئیات بیشتر در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد اما آنطور که اعلام شده، فورد پرو قصد دارد E-Transit سفارشی را با همان موتور‌های الکتریکی ۱۸۱ و ۲۶۵ اسب بخاری که در E-Transit دیده می‌شود، به فروش برساند. هر دو در محور عقب قرار دارند و گشتاوری تقریباً ۴۳۱ نیوتن متر تولید می‌کنند. این باید به شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در کمتر از هفت ثانیه و حداکثر سرعت تقریباً ۱۳۷ کیلومتر در ساعت برسد. E-Transit سفارشی از سیستم سرگرمی اطلاعاتی SYNC ۴ با صفحه نمایش ۱۲ اینچی با شکوه ارائه می شود؛ بسته باتری به عنوان یک منبع انرژی برای تامین انرژی دستگاه‌های خارجی به دلیل عملکرد شارژ خودرو تا بار تا ۲.۳ کیلو وات دو برابر می‌شود.
ناگفته نماند تولید E-Transit سفارشی تا سال ۲۰۲۳ آغاز نخواهد شد. مونتاژ در کارخانه فورد اوتوسان در کوجائلی، ترکیه، جایی که نسل بعدی فولکس واگن ترانسپورتر تمام الکتریکی نیز ساخته خواهد شد، انجام خواهد شد. این دومین خودرو از مجموع پنج خودروی برقی فورد پرو است که تا سال ۲۰۲۴ در اروپا به فروش می‌رسد.


کد مطلب: 335654

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/335654/فورد-e-transit-۲۰۲۳-حداکثر-برد-۳۸۰-کیلومتر-معرفی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir