به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب : ۳۳۵۶۶۰

سگ ربات هیوندای با قابلیت‌های جدید وارد بازار می‌شود

سگ ربات هیوندای با قابلیت‌های جدید وارد بازار می‌شود
گروه علمی:سگ ربات هیوندای با انبوهی از پیشرفت‌های تکنولوژیکی مانند تشخیص رنگ‌ها و حرکت بهتر روانه بازار می‌شود.شرکت هیوندای در سال ۲۰۲۰ Boston Dynamics را خریداری کرد و از آن زمان به روش‌های مختلف از سگ ربات استفاده کرده است. این ربات با پیشرفت‌های جدید توانسته  رنگ‌ها را کامل ببیند و بهتر حرکت کند.
 
 بوستون داینامیکس که متعلق به شرکت هیوندای است، را توسعه داد. robotic dog یک سگ ربات خدماتی، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.مهندسان، توانایی بصری و حرکتی سگ ربات را بهبود بخشیده اند. این ربات می‌تواند رنگ‌ها را کامل را ببیند و برخی حرکات رقص مانند را انجام دهد. شرکت Boston Dynamics ادعا کرد که سگ ربات را با حسگر‌های بهتر، یک کنترلر تبلت جدید و یک شارژر سریع هوشمند به روز کرده است.

سگ رباتی به نام robotic dogاکنون مجهز به پنج دوربین استریو در اطراف بدن خود است که تصاویر را با تمام رنگ ارائه می‌دهد. ادغام رنگ‌ها به اپراتور دید کاملی از آن‌ها را توسط دوربین نشان می‌دهد. این پیشرفت تکنولوژیکی فرصتی را به اپراتور برای رمزگشایی محیط عملیاتی ربات از طریق کنترل از راه دور Scout یا تبلت ارائه می‌دهد.
 Boston Dynamics ادعا می‌کند که تبلت ادغام شده با ویژگی‌های هوشمند به عنوان بزرگترین به روز رسانی برای این سگ ربات ارائه می‌شود که از آن می‌توان برای راندن ربات یا ماموریت‌های مستقل نیز استفاده کرد.

همچنین این شرکت درباره شارژر سریع فن آوری بهبود یافته و توسعه دهنده خود ادعا می‌کند که اکنون هوشمندتر از گذشته است و حتی سریعتر از قبل باتری ربات را شارژ می‌کند. به گفته این شرکت شارژ کامل باتری آن فقط یک ساعت طول می‌کشد. همچنین سازنده ادعا می‌کند که باتری سگ ربات را می‌توان به روشی آسان و سریع تعویض کرد.

کارخانه کیا در کره جنوبی (یکی از زیر مجموعه‌های هیوندای) خدمات کارخانه‌ای را به عهده گرفته است. سگ ربات در کارخانه کیا به عنوان یک ربات خدمات ایمنی کار می‌کند. این ربات می‌تواند حرکت افراد، شرایط دمای بالا و خطرات آتش‌سوزی را تشخیص دهد و در کنار آن باز و بسته بودن درب را بررسی کند. شرکت‌های بزرگ خودروسازی در سراسر جهان از روبات‌ها برای عملیات‌های مختلف استفاده می‌کنند.
برچسب ها: سگ رباتیک
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها