به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۵۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : ۳۳۵۶۶۱

مقایسه مشخصات چند گوشی موجود در بازار

مقایسه مشخصات چند گوشی موجود در بازار
گروه فناوری:در این مطلب به بررسی مشخصات و ویژگی‌های چند گوشی موجود در بازار تلفن همراه اشاره می‌کنیم.گوشی‌های هوشمند به بخشی جدانشدنی از زندگی روزمره ما تبدیل شده اند. «ارزان بودن» یک واژه نسبی است، اما برای هر فرد بسته به درآمد و عادات خرج کردن معنای متفاوتی دارد. در دنیایی که گوشی‌های هوشمند اندرویدی رده بالا ممکن است هزار دلار یا بیشتر قیمت داشته باشند، بسیاری از خریداران گوشی‌های مقرون به صرفه را ترجیح می‌دهند.اکثر مردم به دنبال محصولی هستند که متناسب با بودجه آن‌ها باشد. ما در اینجا لیستی از گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار را با قیمت‌های مختلف گرده آوری کرده ایم که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهد شد.
 
Google Pixel ۵a ($۴۴۹)
گوشی Google Pixel ۵a از جمله گرانترین گوشی‌های این لیست محسوب می‌شود، اما در عین حال یکی از بهترین گوشی‌هایی است که می‌توانید خریداری کنید. این گوشی از اینترنت پرسرعت ۵G پشتیبانی می‌کند و دارای پردازنده اسنپدراگون ۷۶۵ است.این گوشی دارای رتبه IP۶۷ ضد آب و گرد و غبار است و نمایشگر ۶.۳۴ اینچی آن کیفیت فول اچ دی دارد. گوگل پیکسل۵a دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی عریض، ۱۶ مگاپیکسلی اوتراواید و سلفی ۸ مگاپیکسلی است. این گوشی دارای یک باتری ۴۶۵۰ میلی آمپر ساعتی است و با اندروید ۱۱ به بازار عرضه شده که قابلیت ارتقاء به اندروید Android ۱۲ را دارد.

Samsung Galaxy A۵۳ ($۴۴۹)
در کنار گوشی گوگل پیکسل ۵a، سامسونگ گلکسی A۵۳  یک گوشی اندرویدی با ویژگی‌های خوب است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی بزرگ از جنس Super AMOLED با رزولوشن کامل فول اچ دی و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز است. این گوشی دارای دوربین‌های ۶۴ مگاپیکسلی عریض، ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۵ مگاپیکسلی عمیق است. همچنین این گوشی دارای یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است.باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی سامسونگ گلکسی A۵۳ می تواند میزان مطلوب برای هر نوع استفاده ای باشد. این گوشی با سیستم عامل اندروید ۱۲ به بازار عرضه شده است. گوشی گلکسی A۵۳ دارای قابلیت حسگر اثر انگشت و همچنین رتبه IP۶۷ ضد آب و گرد و غبار است.

Moto G Stylus ۵G ($۳۹۹)
گوشی موتو جی استایل از دیگر گوشی‌های خوب موجود در این لیست محسوب می‌شود. این گوشی دارای یک نمایشگر بزرگ ۶.۸ اینچی فول اچ دی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰  است. موتو جی استایل، دارای پردازنده اسنپدراگون ۴۸۰ است. این گوشی دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است و به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی عریض، ۸ مگاپیکسلی اولتراواید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی عمیق  مجهز شده است. همچنین این گوشی  از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گوشی دارای حافظه داخلی ۱۲۸/۴ گیگابایت و ۲۵۶/۶ گیگابایت است. این گوشی با اندروید ۱۱ به بازار عرضه شده است.

OnePlus Nord N۲۰۰ ($۲۳۹)
گوشی OnePlus Nord N۲۰۰ یک راه آسان برای بهره بردن از اینترنت ۵G با هزینه ای کم است. همچنین شما صاحب یک گوشی با سه دوربین جانبی، یک جک هدفون با پشتیبانی از دو سیم کارت می‌شوید. این گوشی دارای حسگر اثر انگشت  است. OnePlus Nord N۲۰۰ با اندروید ۱۱ به بازار عرضه شده که قابلیت ارتقاء به اندروید ۱۲ را دارد. این گوشی دارای نمایشگر ۶.۴۹ اینچی فول اچ دی  بوده و به پردازنده اسنپدراگون ۴۸۰ مجهز است. این گوشی دارای حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت با رم ۴ گیگ است. OnePlus Nord N۲۰۰ دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی عریض، ۲ مگاپیکسلی عریض، ۲ مگاپیکسلی عمیق و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است. این گوشی دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

Nokia G۲۰ ($۱۹۹)
نوکیا به تولید گوشی‌های میان رده با قیمت مناسب ادامه می‌دهد. نوکیا جی ۲۰ یک گوشی عالی با قیمت مناسب است. این گوشی دارای نمایشگر ۶.۵۲ اینچی اچ دی با رزولوشن ۷۰۰ در ۱۶۰۰ با پردازنده مدیاتک هلیو G۳۵ است. این گوشی دارای باتری ۵۰۵۰ میلی آمپر ساعتی است. Nokia G۲۰ دارای دوربین‌های ۴۸ مگاپیکسلی عریض، ۵ مگاپیکسلی اوتراواید، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی عمیق است. یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. Nokia G۲۰ با سیستم عامل اندروید ۱۱ به بازار عرضه شده و دارای حسگر اثر انگشت است. این گوشی دارای حافظه داخلی ۱۲۸/۴ و ۲۵۶ /۴ گیگابایت عرضه شده است.
برچسب ها: گوشی هوشمند
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها