به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ساعت ۱۹:۴۹
کد مطلب : ۳۳۵۶۷۲
پرشورها بازی را برای تیم‌شان در آوردند؛

تراکتور 3-هوادار 2؛ کام‌بک رویایی با سامورایی

گروه ورزشی: تراکتور با تشویق بی امان هوادارانش دو بار از شکست گریخت و در نهایت یک برد شیرین را به دست آورد.
تراکتور 3-هوادار 2؛ کام‌بک رویایی با سامورایی
تراکتور در دومین بازی با حضور تماشاگران در لیگ بیست و یکم امروز میزبان هوادار در ورزشگاه یادگار امام بود. این تیم برای خروج از منطقه خطر هدفی جز برد در بازی امشب نداشت. در سمت مقابل شاگردان عنایتی هم مدت ها بود که شکست نخورده بودند و می خواستند دست پر به تهران برگردند.
بازی در هر دو نیمه با گل های هوادار شروع شد و تراکتور هر دو بار جبران کرد. سرخ پوشان در نیمه دوم بعد از 2-2 شدن نتیجه به حملات خود ادامه دادند و گل سوم را هم به کمک هوادارانش که جانانانه تیم شان را تشویق می کردند به ثمر رساندند تا یک برد حیاتی را به دست بیاورند.
شاگردان ساغلام با این پیروزی مهم 24 امتیازی شدند تا فاصله خود با نفت مسجد سلیمان را بیشتر کرده و به بقا امیدوار شوند. 
هفته بیست و ششم لیگ برتر خلیج فارس
ورزشگاه یادگار امام، تماشاگر: 20 هزار نفر
تیم داوری: کوپال ناظمی-علی اکبر نوری-امیر محمد داود زاده-کمیل غلامی-ناظر: محمدرضا فلاح

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، محمد آقاجان‌پور، هادی محمدی، تیاگو فریرا، عبدالله ناصری (رضا دهقانی 59)، ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی کیانی، سامان نریمان جهان، محمد قادری (علی نجفی 59)، پیمان بابایی و محمد عبا‌س‌زاده
سرمربی: ارطغرل ساغلام


ترکیب هوادار: مسلم حق‌شناس، سید محمد ستاری، سید محمد حسینی، صائب محبی، فرزاد جعفری، معین عباسیان، سپهر روزی‌طلب (فریبرز گرامی 57)، محمد چارمحالی (داریوش شجاعیان 78)، رضا مغانلو (نیما انتظاری 78)، بابک مرادی (حسین صادقی 46) و محمدجواد محمدی
سرمربی: رضا عنایتی

کارت زرد:
محمد چهارمحالی 11
محمد آقاجانپور 11
شرح گل:
تراکتور 0- هوادار 1 (معین عباسیان 2): روی یک ارسال از سمت راست و ضربه سر معین عباسیان که در تیر دو منتظر توپ بود، دروازه تراکتور خیلی زود باز شد.

تراکتور 1 - هوادار 1 (محمد آقاجانپور 3+45): ارسال کرنر کیانی از سمت راست را محمد آقاجانپور در تیر دو باز ضربه سر به گل تبدیل کرد.
تراکتور 1 - هوادار 2 (محمد جواد محمدی 50 - پنالتی): محمدی پشت پنالتی ایستاد که هواداری ها اعتقاد داشتند بابت آن باید آقاجانپور اخراج می شد. ضربه او برخلاف جهت حرکت اخباری به گل تبدیل شد.

تراکتور 2 - هوادار 2 (محمد عباس زاده 67): روی ارسال دقیق ابوالفضل رزاق پور از سمت چپ محمد عباس زاده با ضربه سر دروازه هوادار را باز کرد.

تراکتور 3 - هوادار 2 (محمد عباس زاده 84): ستاره تراکتور در بازی امروز روی ارسال آقاجانپور در داخل محوطه توپ را به زیبایی کنترل کرده و با یک شوت روی پای دقیق دروازه را باز کرد.
اتفاق ویژه:
تراکتور برای دومین بازی متوالی در حضور تماشاگرانش در ورزشگاه یادگار امام به پیروزی دست یافت تا نشان دهد با یار دوازدهمش همچنان می تواند حریفی مخوف باشد. هواداران تراکتور امشب با تشویق بی امان بازیکنان خودی و فشار روی بازیکنان حریف تا آخرین لحظه پشت تیم خود بودند و نشان دادند که می توانند هر بازی را به نفع تراکتور دربیاورند.
دقایق حساس:
دقیقه 12: ضربه سر خطرناک عباس زاده در دهانه دروازه با دخالت به موقع مدافع حریف دور شد.
دقیقه 19: ابوالفضل رزاق پور با یک نفوذ دیدنی از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد و با یک تو سر توپ سریع در موقعیت شوتزنی قرار گرفت. ضربه خطرناک او را ولی مدافع حریف به خوبی بلوکه کرد.
دقیقه 29: شوت کات دار معین عباسیان از روی ضربه ایستگاهی، ضرب لازم را نداشت و اخباری به راحت آن را در اختیار گرفت.
دقیقه 33: محمد عباس زاده پشت ضربه پنالتی ایستاد که پیمان بابایی آن را گرفته بود. شوت زمینی به چپ او از دقت و قدرت کافی برخوردار نبود و حق شناس به خوبی آن را مهار کرد. تلاش مهاجم تراکتور برای ریباند تو هم راه به جایی نبرد تا این موقعیت خوب از دست برود.
دقیقه 2+45: شوت کات دار ابوالفضل رزاق پور از روی ضربه ایستگاهی را دروازه بان هوادار به زیبایی راهی کرنر کرد.

دقیقه 89: ارسال خطرناک بازیکن هوادار به داخل محوطه جریمه می رفت دروازه تراکتور را تهدید کند ولی کسی نبود که این پاس تند و تیز را قطع کند.
دقیقه 2+90: پیمان بابایی در موقعیت تک به تک شانس گلزنی خوبی داشت ولی شوت قدرتمند او زاویه مناسب را نداشت و توسط دروازه بان حریف مهار شد. شوت بازیکن تراکتور در ریباند این توپ هم راهی اوت شد.
دقیقه 4+90: آخرین حمله هوادار، صحنه های خطرناکی روی دروازه تراکتور داشت ولی ضربات پی در پی بازیکنان این تیم به مدافعان تراکتور که جلوی دروازه متراکم شده بودند برخورد کرد تا بازی گل تساوی به ثمر نرسد.
دقیقه 5+90: پیمان بابایی در موقعیت تک به تک توپ را از دست داد و رضا دهقان روی ریباند همین توپ شانس باز کردن دروازه را داشت که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.
در حاشیه:
* 20 هزار هوادار تراکتور در ورزشگاه یادگار امام حضور پیدا کرده اند.

* رضا عنایتی با عصا در کنار زمین حضور دارد و از دقیقه یک مشغول هدایت شاگردانش است.
* گل دقیقه 2 تیم هوادار ورزشگاه یادگار امام را در سکوت فرو برد. شعار عیبی یوخ هم از بخشی از ورزشگاه  به گوش رسید.
* دقایقی بعد از گل تیم هوادار، درگیری شدیدی بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد که حاصل آن دو کارت زرد بود.
* اعلام پنالتی به سود هوادار در دقایق نخست نیمه اول با اعتراض شدید تراکتوری ها همراه بود.
* در صحنه پنالتی تراکتور، هواداری ها معتقد بودند که داور باید آقاجانپور را به دلیل جلوگیری از موقعیت گل صد در صد اخراج می کرد و به همین دلیل کار برای دقایقی به جنجال کشیده شد.
مرجع : ورزش سه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها