به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ساعت ۲۲:۵۴
کد مطلب : ۳۳۵۶۷۹

بمب بایرن؛ ستاره لیورپول جانشین لوا می شود؟

گروه ورزشی: بر اساس ادعای اسکای اسپورتس باشگاه بایرن مونیخ و جذب سادیو مانه علاقه مند است‌.
بمب بایرن؛ ستاره لیورپول جانشین لوا می شود؟
در هفته‌های اخیر گفته شد که بایرن مونیخ هدف بزرگی در برای نقل و انتقالات تابستانی نخواهد داشت و تنها قصد دارد نقاط ضعف تیم یولیان ناگلزمان را به شکل منطقی رفع کند. با این حال هرچه به تابستان نزدیک تر می شویم احتمال جدایی رابرت لواندوفسکی نیز افزایش پیدا می‌کند؛ اتفاقی که در صورت رخ دادن باعث خواهد شد که بایرن به دنبال جذب یک جانشین مناسب برای ستاره لهستانی برود.



از طرف دیگر مدیر ورزشی بایرن مونیخ یعنی حسن صالح حمیدزیچ در مصاحبه امروز به خود در مورد یک سوپرایز تابستانی صحبت کرد. او گفت: "اجازه دهید این یک سوپرایز باقی بماند اما باید ببینیم چه چیزی ممکن است و چه چیزی نیست. ما ایده های خلاقانه ای داریم، اما می توانیم در تابستان در مورد آنها صحبت کنیم." 
با این تفاسیر به نظر می‌رسد که بایرن مونیخ در صورت جدایی لواندوفسکی قطعاً به سراغ یک نام بزرگ خواهد رفت. در همین راستا اسکای اسپورتس گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که باشگاه بایرن‌مونیخ قصد دارد سادیو مانه را به خدمت بگیرد. بر اساس این گزارش صحبت های حمیدزیچ ارتباط مستقیمی با علاقه بایرن به جذب سادیو مانه دارد. هنوز مذاکره مستقیم بین بایرن مونیخ و لیورپول صورت نگرفته اما اخیراً حسن صالح حمیدزیچ با مدیر برنامه ستاره سنگالی دیداری داشته که یکی از موضوعات گفتگوی آنها سادیو مانه بوده است.

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها