به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ساعت ۲۲:۵۷
کد مطلب : ۳۳۵۶۸۰
وضعیت نگران کننده ستاره پرسپولیس

امیری با آمبولانس راهی تهران شد!

گروه ورزشی: وحید امیری که در آخرین دقایق بازی دچار آسیب دیدگی شده بود، نتوانست تا فرودگاه برود.
امیری با آمبولانس راهی تهران شد!
امیری پس از نزدیک به دو ماه مصدومیت، باتوجه به حضور در تمرینات گروهی اخیر پرسپولیس، اجازه بازی را پیدا کرد و پس از مصدومیت سعید آقایی، در نیمه اول به جای او وارد زمین شد.
وی تا آخرین دقایق بازی نیز در میدان بود و در یک صحنه با ارسال پاس به مهدی ترابی، او را در آستانه گلزنی قرار داد و می‌توانست یک پاس گل هم به نام خود ثبت کند.
اما اتفاق ناراحت کننده برای امیری در آخرین دقایق بازی و زمانی رخ داد که بازیکنان پرسپولیس در حال حمله بودند. امیری از ناحیه کتف مصدوم شد و به نظر کتف او از جای خود درآمد و اوضاع به حدی برایش دردناک و دشوار بود که نتوانست در وقت اضافه به کار ادامه دهد.
امیری در حالی که درد می‌کشید، از زمین خارج شد و تا پایان به زمین برنگشت و لحظاتی بعد با برانکارد به بیرون ورزشگاه رفت تا سوار آمبولانس شود و محل را ترک کند.



این ماجرا در حالی پیش می‌رفت که از چهره امیری مشخص بود که چه میزان دردی را تحمل می‌کند و اوضاعش به هیچ وجه خوب نبود. در حالی که او روی تخت آمبولانس خوابیده بود، مسئولان پرسپولیس به سراغش آمدند و جویای حال او شدند.
در این بین راننده تصور می‌کرد که بازیکن پرسپولیس باتوجه به دردش به بیمارستان منتقل خواهد شد یا اینکه به فرودگاه می‌رود تا هوایی راهی تهران شود اما افشین پیروانی به او گفت که باید با آمبولانس تا تهران برود.
به این ترتیب امیری که با بازگشتش هواداران پرسپولیس را خوشحال کرده بود، به شکلی تلخ فولادشهر را ترک کرد و به همراه پزشک پرسپولیس و در آمبولانس به تهران رفت.
وضعیت امیری فردا مشخص خواهد شد اما به نظر می‌رسد که این ستاره وضعیت نگران کننده ای دارد.
برچسب ها: وحید امیری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها