کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معرفی پوشک‌هانیز؛ رقیب جدید مای بیبی و مولفیکس را بیشتر بشناسید

20 ارديبهشت 1401 ساعت 8:06

گروه کسب و کار: انتخاب پوشک مناسب، یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌ها محسوب شده و اشتباه در این مورد می‌تواند برای سلامت نوزاد یک تهدید جدی محسوب شود. به همین دلیل اکثر خانواده‌ها با انتخاب یکی از چند برند معتبر موجود در بازار، ریسک هرگونه مشکل را به حداقل می‌رسانند و آنهایی که مشکل مالی ندارند هم با خرید پوشک‌های تولید خارج، خیال خود را راحت می‌کنند؛ پوشک‌هایی مانند پریما یا پمپرز دارای قیمتی دو الی سه برابری نسبت به پوشک‌های تولید داخل هستند.


برندهای پرفروش و معتبر پوشک بچه در ایران
همانطور که می‌دانید، مای بیبی قدیمی ترین برند پوشک در ایران است که سالها از آن به عنوان نماد پوشک یاد می‌شد، اما در سال‌های گذشته برند مولفیکس توانست با ارائه ی پوشک‌های درجه 1، در کنار مای بیبی به عنوان محبوب‌ترین برند پوشک در ایران شناخته شود؛ اما حالا پوشک‌هانیز به عنوان ضلع سوم به این جمع اضافه شده و روی کاغذ چیزی از My Baby و Molfix کم ندارد!
نکته جالب آنجاست که پوشک ببم و پوشک مولفیکس توسط یک شرکت به نام پارس حیات تولید می‌شوند و به نوعی، شرکت پارس حیات با ارائه دو برند اقتصادی و لوکس به رقابت با مای بیبی آمده و در این راه بسیار هم موفق عمل کرده است؛ کاری که‌هانیز هم آن را انجام داده، اما با اسم دو شرکت مختلف!
چرا باید پوشک‌هانیز را رقیب مای بیبی و مولفیکس بدانیم؟
برای مقایسه مدل‌ها و برندهای پوشک کامل بچه، ابتدا به ویژگی‌های پوشک نگاه می‌شود. ابتدا باید بررسی شود یک برند در مدلهای مختلف خود چه ویژگی‌هایی را ارائه داده و پس از آن، تجربه خانواده‌ها بسیار مهم است، مرحله‌ای که مای بیبی و مولفیکس آن را گذرانده اند اما‌هانیز نه!

ویژگی‌های پوشک‌هانیز
پوشک کامل‌هانیز دارای تمام ویژگی‌های مهم و کاربردی یک پوشک بچه را در سایز 1 و 2 داراست، اما در سایز‌های 3 تا 6 اینگونه نیست؛ این ویژگی‌ها شامل چه چیزهایی است؟
نوار پهلوکشسان و راحت
هسته مرکزی فوق جاذب
سیستم مناسب آناتومیک بدن
لایه بیرونی ابریشمی فوق العاده نرم
نشانگر رطوبت جهت تعویض پوشک
تکنولوژی جریان هوا
وجود عصاره آلوئه ورا و بابونه
انحنای بند ناف
نکته1: انحنای بند ناف تنها در سایز 1 وجود دارد
نکته2: نشانگر رنگی تعویض پوشک و لایه بیرونی ابریشمی تنها در سایز‌های 1 و 2 تعبیه شده اند.

بررسی ویژگی‌های 3 برند؛ مولفیکس و مای بیبی را ترکیب کنید، به‌هانیز برسید!
اگر مولفیکس و مای بیبی را کنار هم بگذارید، مولفیکس در ساعت ماندگاری و نشانگر تعویض پوشک بسیار قوی عمل کرده و مای بیبی هم در پوشک‌های سری مهربان با پوست، توانسته بسیاری از مشکلات حساسیت‌های پوستی را با استفاده از عصاره بابونه حل نماید. حالا پوشک‌هانیز تمام این ویژگی‌ها را یکجا به مصرف کنندگان ارائه کرده و امیدوار است مردم به این برند اعتماد کنند؛ اما آیا‌هانیز جواب اعتماد مردم را خواهد داد؟ احتمالا بله!

چرا باید به پوشک‌هانیز اعتماد کنیم؟
اگر به دنبال خرید پوشک ارزان هستید، احتمالا به سراغ برندهایی مانند بیبی کینگ و ببم خواهید رفت، اما اگر به دنبال بهترین‌های بازار باشید باید بین مولفیکس و مای بیبی یکی را انتخاب کنید، اما چرا باید در حضور برندهایی که امتحان خود را پس داده اند، به برندی تازه اعتماد کنید که فقط روی کاغذ تمام ویژگی‌ها را داراست؟ پاسخ بسیار غافلگیزکننده خواهد بود!
پوشک‌هانیز توسط یک مجموعه ی بی تجربه تولید نمی شود و اگر فکر می‌کنید با سیستمی جدید سروکار دارید کاملا در اشتباه هستید!
حتما نام پمپرز را شنیده اید و می‌دانید که بهترین برند پوشک در دنیاست، شرکت تولید کننده پمپرز با نام تجاری پریما و‌هاگیز هم پوشک تولید می‌کنند و سیستم کلی آن‌ها مشابه است. در این میان برند‌هاگیز کمی متفاوت تر از پریما بسته بندی می‌شود و متعلق به کشور ترکیه می‌باشد؛ احتمالا شباهت نام‌هاگیز و‌هانیز توجه شما را جلب کرده است!
درست حدس زدید، برند‌هانیز در واقع همان‌هاگیز ترکیه است که در ایران و توسط شرکت آرمان سلولز یزد با مواد اولیه درجه یک خارجی تولید می‌شود. شاید باورپذیر نباشد اما پوشک Honeys با پوشک‌های‌هاگیز و پریما در یک رده قرار می‌گیرد و این یک واقعیت بزرگ است.

اگر پوشک‌هانیز هم رده ی پریما محسوب می‌شود پس چرا هم قیمت مولفیکس است؟
یکی از مهم ترین پرسش‌هایی که پس از مطالعه ی این مطلب برای شما پیش می‌آید این است که چرا یک محصول لوکس باید با نصف قیمت فروخته شود؟ چرا‌هانیز به جای اینکه خود را در کنار پمپرز و پریما قرار دهد، کنار مولفیکس و مای بیبی قرار داده است؟
داستان از این قرار است که مواد اولیه این پوشک مدت‌ها پیش در ایران انبار شده و قرار بوده با نام پمپرز ایران عرضه شود، اما با توجه به اتفاقاتی که رخ داد نام‌هانیز برای آن انتخاب شد. هم اکنون پوشک‌هانیز با همان مواد اولیه ی درجه یک تولید می‌شود و به نوعی می‌توان گفت قیمت فعلی این محصول موقت بوده و پس از پایان یافتن مواد اولیه، سری جدید پوشک‌هانیز دارای قیمتی بسیار بالاتر خواهد بود؛ به نظر می‌رسد در این برهه هرکس این پوشک را خریداری کند سود بزرگی نصیبش می‌شود!

هانیز برای جا انداختن برند جدید خود، 2 تا 4 عدد پوشک رایگان هدیه می‌دهد!
اگر دقت کرده باشید، بیلبوردهای‌هانیز در نقاط مختلف شهرهای ایران نصب شده و کار تبلیغاتی گسترده ای برای‌هانیز در جریان است، اما علاوه بر قیمت مناسب و کیفیت عالی،‌هانیز در بسته بندی‌های کوچک یا نرمال، 2 عدد پوشک رایگان و در بسته بندی‌های بزرگ اقتصادی 4 عدد پوشک رایگان هدیه می‌دهد!
این یک فرصت بزرگ برای خانواده‌های دارای فرزند زیر 2 سال محسوب می‌شود، فرصتی که ممکن است سال آینده وجود نداشته باشد!

هانیز در چه سایزهایی پوشک تولید می‌کند؟
سایز 1 - 22 عددی (2 عدد رایگان)
سایز 2 - 18 عددی (2 عدد رایگان)
سایز 2 - 48 عددی (4 عدد رایگان)
سایز 3 - 16  عددی (2 عدد رایگان)
سایز 3 - 42 عددی (4 عدد رایگان)
سایز 4 - 14 عددی (2 عدد رایگان)
سایز 4 – 38 عددی (4 عدد رایگان)
 سایز 5 - 12 عددی (2 عدد رایگان)
 سایز 5 - 32 عددی (4 عدد رایگان)
سایز 6 - 28 عددی (2 عدد رایگان)

از کجا پوشک‌هانیز بخریم؟
فروشگاه اینترنتی یوزمارت اولین فروشگاه آنلاین در ایران بود که توانست پوشک‌های‌هانیز را برای فروش در وبسایت خود قرار دهد و با بالاترین تخفیف به مشتریان عرضه کند. این فروشگاه که بزرگترین سوپرمارکت آنلاین رشت هم محسوب می‌شود، نماینده فروش پوشک بیبی کینگ در استان گیلان بوده و برای خرید پوشک ارزان اینترنتی پیشنهادی ویژه محسوب می‌شود.
پوشک بیبی کینگ توسط شرکت صنایع آرمان سلولز یزد تولید می‌شود و پوشک‌هانیز هم توسط شرکت کویر سلولز یزد تولید می‌گردد؛ شباهت اسم شرکت‌ها هم بی دلیل نیست!

حرف آخر
به نظر می‌رسد خرید پوشک‌هانیز منجر به نتیجه ای ایده آل برای خانواده‌ها خواهد شد و بعید است سال آینده این برند هم‌رده و هم‌قیمت مای بیبی و مولفیکس باقی بماند. با این شرایط می‌توان تا پایان یافتن مواد اولیه ی خط تولید‌هانیز و بروز رسانی قیمت‌های جدید، این برند را رقیب جدی My Baby و Molfix محسوب کرد.
 


کد مطلب: 335689

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/335689/معرفی-پوشک-هانیز-رقیب-جدید-مای-بیبی-مولفیکس-بیشتر-بشناسید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir