کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نخستین تیزر «آواتار ۲» بعد از ۱۳ سال انتظار

20 ارديبهشت 1401 ساعت 9:14


گروه فیلم: نخستین تیزر فیلم «آواتار ۲» با نام رسمی «راه آب» ساخته جیمز کامرون منتشر شد. پس از ۱۳ سال و بعد از تاخیرهای متعدد، استودیو قرن بیستم بالاخره تیزری کوتاه از «آواتار ۲» به کارگردانی جیمز کامرون منتشر کرد که قرار است در ۱۶ دسامبر امسال راهی سینماها شود. عنوان رسمی این دنباله «آواتار: راه آب» است.

نخستین فیلم «آواتار» پس از اکران مجددش در سال گذشته در چین، توانست رقم فروش خود را به عدد ۲٫۸ میلیارد دلار برساند و دوباره  لقب پرفروش ترین فیلم تاریخ را از «انتقام‌جویان: پایان بازی» پس بگیرد. موفقیت نخستین قسمت «آواتار» در سال ۲۰۰۹ در ایالات متحده بی سابقه بود به طوری که بیش از ۱۰ ماه در سینماها رونق داشت.

در دومین قسمت «آواتار» بازیگران فیلم اصلی از جمله زویی سالدانا در نقش نیتیری، سیگورنی ویور در نقشی جدید و سم ورتینگتون در نقش جیک سالی بازی می کنند. کیت وینسلت بازیگر برنده اسکار نیز به نقش رونال در این قسمت حضور پیدا کرده است.«آواتار ۲» برای اکران در ۱۶ دسامبر امسال برنامه ریزی شده است. جیمز کامرون در ابتدا گفته بود قصد دارد در سال ۲۰۱۴ این فیلم را اکران کند که این تاریخ هفت بار به تعویق افتاد. فیلمبرداری قسمت دوم «آواتار» در سال ۲۰۲۰ همراه با فیلم «آواتار ۳» به پایان رسید. قسمت بعدی قرار است سال ۲۰۲۴ راهی سینماها شود.
.....


کد مطلب: 335699

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/335699/نخستین-تیزر-آواتار-۲-بعد-۱۳-سال-انتظار

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir