به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۳۳۵۷۱۸

حمله عجیب و غریب یک رسانه به گوگوش

حمله عجیب و غریب یک رسانه به گوگوش
گروه فرهنگی: روزنامه فرهخیتگان به گفتگوی جدید فائقه آتشین (گوگوش)، خواننده پبش از انقلاب با شبکه «من‌ و تو» که با حواشی بسیاری همراه بود واکنش نشان داد و به این هنرمند سرشناس با ادبیات تند حمله کرد.این روزنامه اصولگرا در یادداشتی تند علیه گوگوش نوشت:  اکثر کسانی که حرف‌های گوگوش را شنیدند، او را زنی اغواگر یافتند که برای رفع کردن مشکلاتش یا برای ترقی در مدارج اجتماعی، از رابطه‌های غیرصادقانه با مردهای مختلف سود می‌جسته است.

 در مصاحبه اخیر فائقه آتشین که نسخه‌ای کات‌خورده بود و توسط شبکه من‌وتو تهیه شد، تمام هوش و تدبیرشان را به کار بستند اما نتیجه عینی و واقعی کار به‌هیچ‌وجه آن چیزی درنیامد که توقع می‌رفت. آن‌چه از این مصاحبه در ذهن‌ها ته‌نشین شد، تصویر نازیبایی از نماد فضای فرهنگی و هنری قبل از انقلاب یعنی فائقه آتشین بود. به‌نظر می‌آید فعالان این جریان و ترتیب‌دهندگان مصاحبه فائقه آتشین با هما سرشار، اگر هیچ فعالیتی نکنند و ساکت بمانند، بیشتر توانسته‌اند در ضربه زدن به دشمنان‌شان موفق باشند یا لااقل به نیت ضربه زدن، به‌نفع آنها کار نکرده‌اند.

گوگوش؛ خواننده ساکن خارج از کشور در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود به برخی از وجوه زندگی و تجربیات کمتر گفته شده خود اشاره کرده و در جنجالی‌ترین اظهارنظر خود درباره مسعود کیمیایی حرف‌هایی را بیان کرد که با واکنش تند پولاد کیمیایی، فرزند این کارگردان سرشناس سینمای ایران همراه شد.
برچسب ها: فائقه آتشین
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها