به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۱۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۳۳۵۷۵۰

بازگشت ایرانی‌ها به عقب با سرعت نور!

بازگشت ایرانی‌ها به عقب با سرعت نور!
گروه فیلم: همزمان با واریز مبلغ کمک معیشتی به حساب سرپرست‌های خانوار در طرح جنجال برانگیز  حذف ارز ترجیحی کالای اساسی که شب گذشته جزئیات و مبلغ آن از سوی رئیسی اعلام شد، ویدئویی از اولین توزیع کوپن بعد از انقلاب در شبکه‌های اجتماعی در حال بازنشر شده است.
 
در ویدئوی منتشر شده خبرنگار در پاسخ به اظهارات یک شهروند درباره کوپنی شدن اقلام خوراکی به او می‌گوید: کمتر مصرف کن!بسیاری از منتقدان و کارشناسان اجرای طرح حذف ارز ترجیحی کالاهای اساسی و سهمیه‌ای شدن (کوپن) اقلامی چون نان را یادآور بازگشت به شرایط ایران در دهه ۶۰ و دوران جنگ توصیف کرده‌اند.
.....

javad
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۲/۲۰ ۱۴:۰۶
مسخره است. فقط بايد نظرات همراه با تملق و پاچه خوري را منعكس كنيد؟ شما مثلا رسانه هستيد؟ پس رسالتتان چه مي شود؟ مسئولين بي وجدان ظالم حتي تحمل حرف حساب و حق و انتقاد مردم را ندارند. پس فقط ارسال نظر فيلتر شده و مطابق ميل شما از ديد شما قابل انتشار است. جمع كنيد بابا. مردم دارن خون گريه مي كنن. شما ديگه چه مزدوراني هستيد!!!! (387164)
javad
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۲/۲۰ ۱۴:۱۰
شدين مثل صدا و سيما. فيلمهاي توليدي و سفارشي خودشو پخش مي كنه و اگه فيلم خارجي باشه يا نكته انتقادي درش باشه از يكساعت فيلم شده باشه 45 دقيقه شو سانسور و حذف مي كنه و بعد پخشش مي كنه كه مبادا به تريچ قباي مسئولين بر بخوره. نظر سنجي هدفمند و تملق آميز ديگه نظر سنجي نيست. تحملتونو براي حرف حساب و انتقاد بالا ببرين تا وضع مملكت بهبود پيدا كنه والا چاپلوس و متملق ماشالله تو دم و دستگاه دولت كم نيست. بريد دنبال حرف حساب و انتقاد درست و سازنده. يا علي (387166)
محمدی
United States
۱۴۰۱/۰۲/۲۰ ۱۴:۱۹
به من معلم بازنشسته با حقوق زیر خط فقر یارانه رییسی تعلق نگرفته است ، نمی دانم شامل حال چه کسانی شده است ؟ یا خودمان از قشر مرفه هستیم و خبر نداریم؟ (387168)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها