به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۳۳۵۷۵۱

آرمان رمضانی گلش را به چه کسی تقدیم کرد؟

آرمان رمضانی گلش را به چه کسی تقدیم کرد؟
گروه ورزشی:آرمان رمضانی با انتشار پیامی نسبت به پیروزی استقلال مقابل شهرخودرو با گل زنی خودش واکنش نشان داد.تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر در حالی با یک گل مقابل تیم انتهای جدولی شهرخودرو به پیروزی رسید که این بازی تا آخرین دقایق بدون گل مساوی پیش می‌رفت و سرانجام آرمان رمضانی مهاجم تازه وارد آبی پوشان موفق به شکستن طلسم دروازه شهر خودرو شد تا زننده تک گل پیروزی بخش تیمش باشد.
 
رمضانی که در دقیقه ۷۱ جای ارسلان مطهری را درون زمین گرفت، تا قبل از باز کردن دروازه شهرخودرو هم خطرناک بود و یک بار هم دیرک دروازه این تیم را به لرزه درآورده بود.مهاجم آبی پوشان که پس از انتهای بازی در اظهار نظری رسمی گلش را به پدرش تقدیم کرد، در اولین واکنش خود در فضای مجازی با انتشار پیامی نوشت؛ عزت و ذلت دست خداست.

رمضانی که قبل از استقلال برای پرسپولیس بازی می‌کرد و بعد از قرار گرفتن نامش در لیست مازاد پرسپولیس به استقلال پیوست، شب گذشته یکی از مهم‌ترین گل‌های این فصل آبی پوشان را زد.اهمیت این گل به اندازی بالاست که ممکن است قهرمانی این تیم را در فصل بیست و یکم تثبیت کند. رمضانی که حالا تبدیل به یکی از محبوب ترین بازیکنان استقلال شده این موقعیت خود را با انتشار این پست از الطاف خدا دانست.
برچسب ها: آرمان رمضانی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها