به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۳۳۵۷۵۳

اولین حریف تدارکاتی ایران مشخص شد

اولین حریف تدارکاتی ایران مشخص شد
گروه ورزشی:دبیر کل فدراسیون فوتبال توضیحاتی در خصوص بازی های دوستانه تیم ملی ایران داد.حسن کامرانی‌فر دیشب در ارتباطی تلفنی با برنامه فوتبال برتر در خصوص فیفادی‌های پیش رو و بازی‌های دوستانه تیم ملی گفت: ما با آقای اسکوچیچ سرمربی تیم و با قسمت‌های دیگر فدراسیون مثل روابط بین‌الملل کارها را پیش می‌بریم و تقریبا امروز قرارداد ما نهایی شده و در طی یک یا دو روز آینده اعلام قطعی می‌شود. برای اولین فیفا دی برنامه ریزی کردیم و انشالله تیم در این فیفا دی شرایط خوبی همراه با چند بازی دوستانه دارد. فیفادی خرداد شروع می‌شود و به‌مدت ۱۴ روز ادامه دارد که انشالله در این مدت ۲ تا ۳ بازی خواهیم داشت که به‌زودی مشخص خواهند شد.
 
دبیر کل فدراسیون در خصوص اینکه کمپ تیم ملی در کدام کشور قرار دارد گفت: ما احتمالا با توجه به شرایط بازی دوستانه به دو کشور خواهیم رفت. در ابتدا به کاناداد خواهیم رفت و بازی دوستانه را انجام داده و  سپس به قطر برمی‌گردیم اما تا دو روز آینده قطعی مشخص خواهد شد.

کامرانی فر در خصوص اینکه اینکه مسافت تا کانادا دور است و بهتر است در این کشور حداقل دو بازی دوستانه برگزار کنیم گفت: بله همین‌طور است. در خصوص بازی دوستانه با دو کشور دیگر صحبت کردیم که بتوانیم در کانادا بازی‌ها را انجام دهیم اما در آن‌ها بحث استادیوم مطرح است چون ‌بین شهرهای کانادا فاصله زیاد است و قرار است پنج یا ۶ ساعت پرواز کنیم و برای بازی دوم به قطر برگردیم. در حال انجام قراردادهای نهایی هستیم و در یک یا دو روز آینده قطعی اعلام خواهیم کرد.

او در خصوص تیم های مد نظر فدراسیون فوتبال برای بازی دوستانه ادامه داد: اجازه بدهید تا زمان قطعی شدن اعلام نشود چون خودشان هم گفتند اسم تیم را اعلام نکنید تا این قرارداد نهایی شود.تیم‌های اروپایی درگیر هستند. بازی‌های روسیه کنسل شده و آلبانی با روسیه بازی داشته و تلاش می‌کنیم بتوانیم با آلبانی بازی را انجام دهیم.
مرجع : خبرورزشی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها