کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عصبانیت توخل از بازیکنان چلسی؛ تعطیلی نداریم!

20 ارديبهشت 1401 ساعت 13:00

گروه ورزشی: توماس توخل، سرمربی چلسی، از عملکرد بازیکنان این تیم در هفته‌های اخیر به هیچ وجه راضی نیست.


چلسی در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی نداشته و این موضوع چندان به مذاق کادر فنی این تیم و خصوصا سرمربی آلمانی آنها خوش نیامده است. 
توخل تمام تلاشش را به کار گرفته تا به این افت پایان دهد، روندی که ممکن است حضور آنها در لیگ قهرمانان فصل آینده را نیز به خطر بیاندازد. این تیم همچنین هفته آینده باید در فینال جام حذفی به مصاف لیورپول برود. 
چلسی در رقابت‌های این هفته لیگ برتر با دو گل از ولورهمپتون پیش بود اما در کمال ناباوری و با دریافت گل مساوی در دقیقه 97 این بازی، به کسب یک امتیاز از این دیدار رضایت داد. 
همین سبب شد که توماس توخل از عملکرد بازیکنانش به شدت خشمگین شده و روز یکشنبه را هم که معمولا روز تعطیلی بازیکنان پس از برگزاری بازی است، به برگزاری تمرین اختصاص دهد. 
 

روزنامه انگلیسی سان خبر داده که بازیکنان چلسی به هیچ وجه از این موضوع خوشحال نشده‌اند، چرا که آنها تا به حال 59 بازی در تمامی رقابت‌ها برگزار کرده و بسیار خسته به نظر می‌رسند. 
این در حالی است که برخی از منابع نزدیک به این تیم مدعی شده‌اند که تعدادی از بازیکنان این باشگاه لندنی معتقد هستند که با توجه به جدایی آنتونیو رودیگر و سزار آسپیلیکوئتا در پایان فصل، آنها شانس زیادی برای حضور در کورس قهرمانی در فصل آینده ندارند و همین موضوع آنها را ناامید کرده است. 
به نظر می‌رسد که توخل کار دشواری برای حفظ انگیزه بازیکنان تیمش در دو هفته پایانی لیگ برتر و همچنین فینال جام حذفی انگلیس در پیش دارد.


کد مطلب: 335791

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/335791/عصبانیت-توخل-بازیکنان-چلسی-تعطیلی-نداریم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir