به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۳۳۵۷۹۶

واکنش لیورپولی‌ها به جدایی مانه: این کار را با ما نکن!

گروه ورزشی: شایعات مربوط به جدایی سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول، باعث ناراحتی شدید هواداران این تیم شده است.
واکنش لیورپولی‌ها به جدایی مانه: این کار را با ما نکن!
با نزدیک شدن به پایان فصل و آغاز پنجره نقل و انتقالات تابستانی، شایعات بسیاری درباره انتقال بازیکنان در باشگاه‌های اروپایی به گوش می‌رسد. 
روز گذشته بعضی از رسانه‌های آلمانی مدعی شدند که حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، با نمایندگان سادیو مانه در مایورکا دیدار کرده و مذاکراتی را برای انتقال این بازیکن سنگالی به مونیخ انجام داده است. 
این خبر موجی از ناباوری و ناراحتی را در بین مقامات لیورپول و همچنین هواداران این تیم به راه انداخت، چرا که مانه نقش مهمی در موفقیت تیم یورگن کلوپ در سال‌های اخیر ایفا کرده است. 
 


یکی از هواداران لیورپول روز گذشته در صفحه توییترش نوشت:«این که سادیو مانه از جمع ما جدا شده و به بایرن مونیخ ملحق شده است عمیقا به من ضربه زده و باعث ناراحتی‌ام می‌شود.»
هوادار دیگری نیز در واکنش به این اتفاق نوشت:« اگر سادیو مانه از لیورپول جدا شده و به بایرن بپیوندد، من واقعا گریه خواهم کرد.»
یکی دیگر از کاربران با اشاره به این خبر اظهار داشت:« این کار را با ما نکن، مرد! اگر مانه برای جدایی از لیورپول و رفتن به بایرن تلاش کند، من خودم را زیر ماشین می‌اندازم. این اتفاق هرگز نباید رخ دهد.»
قرارداد مانه با باشگاه لیورپول تا سال 2023 است و هنوز هیچ خبری مبنی بر شروع مذاکرات برای تمدید قرارداد این مهاجم که در سال 2016 از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست، نیست و همین موضوع نگرانی هواداران این تیم را بیشتر کرده است.
برچسب ها: سادیو مانه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها