کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حال خوش آبی‌ها پس از گل حیاتی آرمان

چه کسی به‌جای فرهاد قول قهرمانی داد؟

20 ارديبهشت 1401 ساعت 13:13

گروه ورزشی: این بار نه مهدی قایدی بلکه یک هوادار عادی قاب لبخند فرهاد و عبور او از مقابل میکروفن خبرنگاران را پر کرد.


حضور هواداران خاص استقلال‌، اتفاقی بوده که چه در تمرینات و چه دربازی‌های آبی‌پوشان رخ‌داده است. طرفدارانی که عاشقانه به تیم محبوبشان عشق می‌ورزند و هر یک با شرایطی که دارند، از تشویق تیمشان دست برنمی‌دارند.
هوادارانی که دچار سندرم داون هستند و یا برخی طرفداران دارای معلولیت که سوار بر ویلچر، مورد استقبال شدید فرهاد مجیدی و بازیکنان استقلال قرار می‌گرفتند؛ این اتفاقی تکراری در تمرینات و بازی‌های این تیم است که از زمان حضور سرمربی جوان روی نیمکت استقلال رخ‌داده است.
مجیدی در دیدار دوستانه چند هفته پیش تیمش برابر فجر سپاسی نیز یکی از هواداران کودک تیمش به نام امیرحسین که ویدئویی از حرکت آکروباتیک او منتشر شده بود؛ روی نیمکت تیم و در کنار خودش نشاند و این‌گونه نشان داد که به هواداران و عاشقان تیمش اهمیت می‌دهد.
در جدیدترین مورد، فرهاد مجیدی پس از پیروزی شیرین برابر شهر خودرو و با حرکتی قابل‌ستایش، یکی از هواداران استقلال به نام شهاب را که پیش‌ازاین او را بارها در تمرینات دیده‌ایم، با خود به نشست خبری برد و او بر روی صندلی محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای آبی‌پوشان نشست و حتی برای دقایقی نیز به صحبت پرداخت.
شهاب در نشست خبری پس از بازی برای قهرمانی تیمش ابراز امیدواری کرد و با اشاره به صحبت‌های حسین عسگری کارشناس داوری، مدعی شد پنالتی سپاهان در دیدار برابر استقلال اشتباه بوده است. او گفت که ما امسال صددرصد قهرمانیم و در جشن قهرمانی نیز شرکت خواهم کرد.




شهاب هوادار استقلال که پیش از این چندین بار در تمرینات با استقبال مجیدی مواجه شده بود، امروز 88 دقیقه دست به دعا بود تا تیمش به پیروزی دست یابد و فرهاد به قولش یعنی بردن او به نشست خبری عمل کند. این اتفاق رخ داد و هوادار متعصب آبی ها در نشست خبری به جای سرمربی استقلال، قول قهرمانی داد.
مجیدی که پیش از این چهره خندان و رضایت بخش او پس از پیروزی‌های استقلال را در لیگ قهرمانان آسیا دیده بودیم، جایی که او مهدی قایدی را روی کولش انداخته بود و با شادی ناشی از برتری مقابل حریفان آسیایی صعود تیمش از گروه مرگ را جشن گرفته بود، این بار با یک هوادار عادی و با لبخندی بر لب وارد نشست خبری شد، چرا که او این بار دیگر قهرمانی را بیش از هر زمان دیگری به خودش نزدیک‌تر می‌بیند.
به هر شکل کار جالبی که فرهاد مجیدی در نشست خبری انجام داد، یک گل بیرون از زمین برای سرمربی محبوب آبی‌ها به شمار می‌رود. فردی که بدون توجه به نام و جایگاه افراد، عشق و علاقه هواداران استقلال به تیمش را ارزشمند می‌داند و این‌گونه به طرفداران تیمش احترام می‌گذارد.



استقلال در روزی که با علم بر توقف پرسپولیس وارد زمین شد، 88 دقیقه برای افزایش دوباره فاصله در صدر جدول، صبوری به خرج داد. آبی پوشان در این دیدار در حالی با گل آرمان رمضانی به برتری دست یافتند که شهاب هوادار این تیم که دارای سندرم داون است، در انتظار پیروزی تیم محبوبش بود چرا که مجیدی به او قول داده بود که در صورت غلبه بر شهر خودرو، او را با خود به نشست خبری می برد.


کد مطلب: 335802

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/335802/کسی-به-جای-فرهاد-قول-قهرمانی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir